Įmonės įvaizdžio formavimas


Vadybos savarankiškas darbas. Įmonės įvaizdžio formavimas. Ilgalaikio lojalumo siekiantys pardavimo skatinimo veiksniai. Darbo našumas ir jį lemiantis veiksniai. Kontrolės esmė, rūšys, principai. Personalo paieškos būdai. Išvados. Informaciniai šaltiniai.


Konkursai ir loterijos - patrauklūs tuo, kad sukuria žaidybinę, azartišką atmosferą ir taip atkreipia potencialių klientų dėmesį į tam tikras prekes ar naujas paslaugas, suteikiančias galimybę ką nors laimėti, pavyzdžiui, tam tikrą pinigų sumą, kelialapį ar kokią kitą prekę. Loterijos ar žaidimo pabaigoje spaudoje arba įmonėse pateikiama informacija apie laimėtojus bei jų prizus. Žaidimai, loterijos labai padidina pasitikėjimą įmone.

Lojalumo planai - tai įvairūs būdai, kuriais siekiama, kad vartotojai vėl pirktų tą pačią prekę arba paslaugą Techniniu požiūriu dalyvavimas lojalumo programose įforminamas įteikiant kliento kortelę. Apibendrinant visų autorių ilgalaikio lojalumo siekiančius veiksmus, jų pagrindiniai tikslai - pritraukti naujas arba išlaikyti jau esamus pirkėjus. Šia veiksmai rezultatą duoda ne iš karto, o po tam tikro laiko.

Vienas iš tiesioginių efektyvumo įvertinimo rodiklių yra pardavimų pokytis prieš akciją ir po jos. Tačiau, tai nėra labai informatyvus dydis. Galimas toks variantas, kai įmonės pardavimai padidėjo, o pelno dalis, kurios buvo taip tikėtasi padidėjo nežymiai arba niekuo. Tokią situaciją galėjo nulemti papildomos išlaidos akcijos metu, pasirinktas netinkamas laikas, susiklosčiusi., nepalanki šalies ekonominė situacija. Ekonominiai veiksniai labai keičia tiek įmonių elgesį rinkoje, tiek vartotojų elgseną. Tikslumas yra didesnis, kai naudojamas santykinis rinkos dalies pasikeitimo rodiklis. Sis rodiklis yra santykis tarp įmonės metinių pardavimų ir bendrų metinių (produkto kategorijos) rinkos pardavimų.

4.1 Kontrolės rūšys

4.1 Kontrolės principai

Dažniausi naudojasi įmonės ieškodamos personalo:

skelbimai Metiniuose laikraščiuose – 16%

Įmonės įvaizdžio formavimas. (2015 m. Balandžio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-ivaizdzio-formavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 12:42