Įmonės įvaizdžio formavimo veiksniai klientų požiūriu


Viešojo administravimo analizė. Įvaizdžio formavimo teoriniai aspektai. Įvaizdžio formavimo samprata, savybės ir reikšmė. Įvaizdžio formavimo įtakos veiksniai ir modeliai. Įvaizdžio formavimo tyrimo analizė “x” įmonėje. Tyrimo metodologija. Klientų požiūrio į įvaizdžio formavimą tyrimmo rezultatai “X” įmonėje.


Tyrimo probleminiai klausimai:

1.Kodėl reikalingas įmonėje formuojamas įvaizdis?

2.Kaip ir kas formuoja įmonės įvaizdį?

Temos naujumas ir aktualumas. Šiuolaikinėmis rinkos sąlygomis vis daugiau dėmesio skiriama stabilaus ir stipraus organizacijų ar įmonių įvaizdžio formavimui. Įmonių ir organizacijų įvaizdis turi lemiamos įtakos toms organizacijoms ir įmonėms, kurios siekia ilgalaikės ekonominės sėkmės ir stabilumo. Nuolatinis įvaizdžio formavimas rinkoje suteikia tam tikrą jėgą, kuri didina ir užtikrina organizacijų bei įmonių patikimumą ir pranašumą konkurencinės kovos metu. Organizacijos ar įmonės patikimas įvaizdis pavieniams vartotojams ir visuomenei garantuoja siūlomų paslaugų kokybę bei saugo įmonę ar organizaciją nuo konkurencijos.

Tyrimo objektas. Įvaizdžio formavimo veiksniai.

Tyrimo tikslas. Išanalizuoti klientų požiūrius į įvaizdžio formavimo veiksnius „X“ įmonėje.

Tyrimo uždaviniai:

1.Išnagrinėti įvaizdžio formavimo teorinius aspektus, reikšmę ir esmę.

2.Ištirti/Įvertinti klientų požiūrius į įvaizdžio formavimą „X“ įmonėje.

3.Pateikti įvaizdžio formavimo veiksnius „X“ įmonėje.

Įmonės įvaizdžio formavimo veiksniai klientų požiūriu. (2013 m. Lapkričio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-ivaizdzio-formavimo-veiksniai-klientu-poziuriu.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 15:54