Įmonės įvaizdžio vertinimas


Marketingo kursinis darbas. Uab „x“ įvaizdžio vertinimas: klientų nuomonės tyrimas. Santrauka. Įvadas. Uab „x“ veiklos, informacijos šaltinių ir tyrimo metodikos apžvalga. Įvaizdžio vertinimas teoriniu aspektu. Įmonės produkto įvaizdis. Įmonės vartotojo įvaizdis. Įmonės personalo įvaizdis. Įmonės vizualusis įvaizdis. Uab „x“ įvaizdžio tyrimas. Uab „x“ įvaizdį lemiančių veiksnių analizė. Uab „x“ produkto įvaizdis. Įmonės vartotojų įvaizdis. Uab „x“ personalo įvaizdis. Uab „x“ vizualusis įvaizdis. Uab „x“ ssgg analizė. Išvados ir pasiūlymai. Terminų ir sąvokų žodynas. Literatūros sąrašas.


Darbo aktualumas. Įvaizdis svarbus tam, kad išlaikytų gerą įmonės vardą bei pritrauktų vartotojus. Įvaizdis didina pardavimus, užtikrina esamus bei potencialius vartotojus. UAB „x“ turi nemažai konkurentų, todėl svarbu nustatyti kokią nuomonę vartotojai yra susidarę apie įmonės įvaizdį. Kadangi vartotojai linkę rinktis jiems priimtinesnius sprendimus, net atlikus tyrimą reik jį kartoti bei žiūrėti kaip tai kinta. Už įmonės įvaizdžio tyrimą atsakingas rinkodaros skyrius, kuri atlikinėja tyrimą ir analizuoja jį. Tai padeda nustatyti kokie įmonės privalumai, ko vartotojams trūksta ir ką reikia pakeisti.

Tyrimo problematika. Esant nepakankamai UAB „x“ įvaizdžio tyrimų, reikia atsakyti į klausimą: koks dabar yra UAB „x“ įvaizdis?

Tyrimo objektas. UAB „x“ įvaizdis.

Darbo tikslas. Išanalizuoti UAB „x“ įvaizdį.

Darbo uždaviniai:

1. Išnagrinėti įmonės įvaizdžio vertinimą teoriniu aspektu.

2. Ištirti UAB „x“ įvaizdį.

3. Atlikti UAB „x“ SSGG analizę.

Darbo metodai:

1. Mokslinės literatūros ir internetinių šaltinių (duomenų) analizė;

2. Anketinė apklausa;

3. Apklausos duomenų statistinė analizė;

4. Loginių išvadų formulavimas.

Įmonės įvaizdžio vertinimas. (2013 m. Gegužės 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-ivaizdzio-vertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 12:39