Įmonės kaina ir kainodara


Vadybos skaidrės. Įmonės kaina ir kainodara. Temos tikslai. Ekonomika sėkmingai funkcinuoja, kai veikia trys elementai. Kainodaros strategijos. Kainodaros tikslai. Kaina – tai prekės ar paslaugų piniginė vertės išraiška. Kainą veikiantys veiksniai. Įmonė turi įvertinti. Kainų lygis veikia. Įmonės kainos funkcijos. Kainų reguliavimo funkcijas atlieka. - LR vyriausybė. - miestų savivaldybės. Per kainų politiką verslo įmonės įgyvendina tikslus. Įmonės kainų politikos etapai. Kainos nustatymas pagal gamybos išlaidas. Nuolaidos. Nuolaidomis siekiama šių tikslų. - didinti realizaciją. Kainos struktūra. Kainos sudėtis. Kainos nustatymo būdai. Visuminių išlaidų metodas. Pavyzdys. Kainos nustatymas tiesioginių sąnaudų metodu. Kainos nustatymas orientuojantis į vartotojus. Kainos nustatymo orientuojantis į konkurentus būdas. Nustatomos kainos kalkuliacija. Mažmeninės kainos nustatymas. Mažmeniniai priedai gali būti.

  • Vadyba Skaidrės
  • 2014 m.
  • 41 puslapis (994 žodžiai)
  • Vadybos skaidrės
  • MS PowerPoint 171 KB
  • Įmonės kaina ir kainodara
    10 - 4 balsai (-ų)
Įmonės kaina ir kainodara. (2014 m. Balandžio 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-kaina-ir-kainodara.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 23:29