Įmonės kainų politika


Vadybos kursinis darbas. Santrauka. Įvadas. Kainų politikos analizės principai. Kainų politikos esmė ir reikšmė. Kainų politiką įtakojantys veiksniai. Kainų politikos tikslai. Kainos nustatymo metodai. Kainų strategijos. Kainų nuolaidos. Uab „Klaipėdos duona“ kainų politikos tyrimas. Uab „Klaipėdos duona“ vartotojų pasirinkimo priežastis pirkti jų produkciją analizė. Uab „Klaipėdos duona“ vartotojų požiūris į konkurentus. Uab „Klaipėdos duona“ vartotojų požiūris į jos teikiamas nuolaidas. Uab „Klaipėdos duona“ vartotojų požiūris į kainų pokyčius. Išvados ir pasiūlymai. Literatūros sąrašas.


Išnagrinėjus kainų politiką teoriniu aspektu galiu teigti, kad kainą ir kainos politiką skirtingi autoriai apibūdina skirtingai, bet šių sąvokų esmė išlieka tokia pati. Kainų politika remiasi svarbiausiais principais ir taisyklėmis, kurias įmonė naudoja siekdama gauti maksimalų pelną ir garantuoti prekių konkurencingumą rinkoje. Galima daryti prielaidą, kad kainų politika yra svarbi tiek įmonei, tiek įvairiems segmentams. Kaina taip pat yra vienas iš svarbiausių įmonės veiksmų rinkoje.

2. Išanalizavus UAB „Klaipėdos duona“ vartotojų pasirinkimo priežastis pirkti jų produkciją galiu teigti, jog dauguma vartotojų yra linkę pirkti šios įmonės produkciją kelis kartus per savaitę. Taip pat vartotojai perka šios įmonės produkciją dėl šviežių prekių, nes jų manymu, tai yra labai svarbi prekės savybė.

Įmonės kainų politika. (2014 m. Lapkričio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-kainu-politika.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 04:34