Įmonės klientų aptarnavimo politikos gerinimas


Logistikos referatas. Įvadas. Faktų apie klientus. Darbas su klientais logistikoje. Klientų aptarnavimo kokybės tobulinimo būdai. „Vau“ jausmas arba vartotojo lūkesčių pranokimas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Remiantis American Express Global Customer Service Barometer apklausos duomenimis, nustatyta, kad 33% respondentų mano, jog kompanijos skiria mažiau dėmesio klientų aptarnavimo lygiui, 46% mano, kad kompanijos nesiima specialių priemonių klientų išsaugojimui. Taip pat ištirta, kad tik 25% kompanijų yra įsitikinusios savo verslo sėkme ir tik 10% gali sau leisti visai netobulėti bei nesirūpinti savo klientais ir produktu. Tik 2% apklaustųjų nurodė, jog aptarnavimo lygis yra aukštesnis, nei buvo tikimasi. Iš visų apklausoje dalyvavusių respondentų, net 73% vartotojų nurodė, jog yra pasiruošę mokėti vidutiniškai 12% daugiau, jei kompanija užtikrins puikų aptarnavimą.

Šiuo metu krovinių vežimų sferoje vyrauja arši konkurencija dėl kiekvieno potencialaus kliento, todėl sėkmingos logistikos ir krovinių gabenimo veiklos pagrindas – kuo efektyvesnė ryšių su klientais vadyba, jų lūkesčių patenkinimas bei pranokimas – „vau“ pojūčio sukūrimas.

  • Logistika Referatai
  • 2014 m.
  • 9 puslapiai (1461 žodis)
  • Logistikos referatai
  • Microsoft Word 106 KB
  • Įmonės klientų aptarnavimo politikos gerinimas
    10 - 4 balsai (-ų)
Įmonės klientų aptarnavimo politikos gerinimas. (2014 m. Gegužės 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-klientu-aptarnavimo-politikos-gerinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 10:24