Įmonės klientų aptarnavimo politikos tobulinimas


Logistikos referatas. Įvadas. Įmonės Teisinės formos pasirinkimas, pagrindiniai steigimo žingsniai, išorinė aplinka. Teisinė įmonės forma. Steigimo žingsniai. Įmonės išoriniai veiksniai. Įmonės misija, vystymo strateginis planas. Įmonės misija. Vystymo strateginis planas. Įmonės struktūra ir valdymas. Organigrama. Darbuotojų pareigos ir funkcijos. Įmonės darbuotojų motyvavimo sistema. Darbuotojų atlyginimai. Priedai prie atlyginimo. Darbo užmokestis. Darbuotojų skatinimo priemonės. Kontrolės mechanizmas. Už kokybės kontrolę atsakingi asmenys. Už kokybės kontrolės vykdymo efektyvumą atsakingi asmenys. Kontrolės schema. Kokybės kontrolės taškai. Marketingas ir konkurencija. Įmonės pardavimų planas. Aprašyti įmonės kainodara, ar ji konkurencinga? Įmonės reklama, įvaizdis, prekės ženklas, stilius, kokiais kanalais komunikuojama rinkai? Reklamos ir įvaizdžio kūrimo metinis biudžetas. Techninės veiklos organizavimo schema. Transporto priemonių skaičius. Transporto priemonių remontas. Transporto priemonių skaičius atitinkantis planuojamus pardavimus. Transporto priemonių skaičius atitinkantis planuojamam personalo kiekiui. Įmonės biudžetas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Mūsų užduotis yra surinkti visus reikiamus duomenis konkurencingos transporto įmonės steigimui, kuri greitai ir kokybiškai likviduos teritorinį skirtumą tarp gamintojo ir vartotojo, užtikrins saugų ir savalaikį krovinių vežimą iš gamybos vietos į vartojimo vietas.

Sužinoję su kokiomis kliūtimis galima susidurti kuriant įmonę ir pasirinkę tinkamą įmonės nuosavybės formą, įvertinę konkurentus bei potencialių klientų ratą, įkursime kompaniją, kuri išsiskirs savo aptarnavimo kokybe ir kokybiškomis paslaugomis. Tai pasieksime tik aiškiai užsibrėžę tikslus, tai yra:

•visada pranokti kliento lūkesčius,

•diegti naujausias technologijas vežimų sferoje,

•kiekvienais metais įmonės pelną didinti bent 10%.

  • Logistika Referatai
  • 2014 m.
  • 35 puslapiai (5452 žodžiai)
  • Logistikos referatai
  • Microsoft Word 2041 KB
  • Įmonės klientų aptarnavimo politikos tobulinimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Įmonės klientų aptarnavimo politikos tobulinimas. (2014 m. Gegužės 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-klientu-aptarnavimo-politikos-tobulinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 00:17