Įmonės komunikacijų valdymas


Komunikacijų skaidrės. „ Acorus Calamus”. Tikslai ir uždaviniai. Ssgg. Grėsmės. Galimybės. Apžvalga, kas šiuo metu vyksta Lietuvos rinkoje. Auditorijų segmentacija. Kaip žmones pagal aptartus požymius įtrauksime i projekto vykdymą? Pagrindinės komunikacijos linijos. RACE (tyrimai, veiksmai, komunikacija, rezultatų vertinimas). Kokiais kanalais viešinsime savo idėją? RSV projekto įgyvendinimas. Numatomas biudžetas. Numatomi pasiekti tikslai ir jų vertinimas. Išvados.


Šio darbo tikslas - padidinti kompanijos žinomumą tarp privačių vartotojų. Užduotis - padidinti pardavimus, gerinti visuomenės požiūrį į natūralius ekologiškus produktus.

Socialiniuose tinklapiuose atlikome apklausą, kuri parodė, kad „Acorus Calamus“ prekinis ženklas nėra plačiai žinomas, tačiau žmonės yra linkę vartoti ekologiškus ir natūralius vaistažolių preparatus.

Silpnybės Prekės ženklas nėra plačiai žinomas Produktų pakuotės nėra patrauklios Kaina sunkiau prieinama mažesnes pajamas gaunantiems gyventojams Nėra kiekvienoje parduotuvėje (tik vaistinėse ir ekologiškose parduotuvėse).

Stiprybės Didelis asortimentas Ekologiška produkcija Socialiai atsakinga Ekologiškumą, saugumą ir kokybę liudijantys sertifikatai Inovatyvi, taikanti savo veikloje naujausius mokslo pasiekimus, savo veiklos ekspertė Nuosava kokybės laboratorija.

Didelė konkurencija Lietuvoje. Pagrindiniai konkurentai yra „Dilmah“ ir „Lipton“, nes šie prekės ženklai yra labiau žinomi ir ilgiau įsitvirtinę Lietuvos rinkoje.Taip pat, didelę konkurenciją sudaro esamos ir vis naujai atsirandančios ekologiškų vaistažolių įmonės („IKI ūkis“, „Švenčionėlių vaistažolės“).

Būti šios srities ekspertais Būti patikimu partneriu gaminant, bei pristatant visuomenei aukštos kokybės ir saugius vaistažolių produktus Ateityje plačiau plėstis ne tik Lietuvos, bet ir užsienio rinkoje. Įmonė jau yra pradėjusi plėtoti eksportą. Dalyvauja tarptautiniuose verslo ir ES struktūrinių fondų remiamuose projektuose.

Ekologiški produktai populiarėja Siūlomas didelis asortimentas Vaistažolių arbatos nėra dar tokios populiarios Ypač didelė konkurencija vyrauja tarp juodos, žalios ir vaisinės arbatų produkcijos. „Acorus Calamus“ atitenka tik penktadalis rinkos.

Įmonės komunikacijų valdymas. (2014 m. Spalio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-komunikaciju-valdymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 08:11