Įmonės konkurencinės aplinkos vertinimas


Marketingo analizė.

Įvadas. Konkurencinės aplinkos analizė teoriniu aspektu. Konkurencinės aplinkos samprata. Konkurencinės aplinkos veiksniai. Konkurencinės aplinkos vertinimo kriterijai. Įmonės konkurencinė aplinka praktiniu aspektu. Uab „X“ charakteristika. Uab „X“ konkurencinė aplinka. Išvados ir rekomendacijos. Informacijos šaltinių sąrašas.


Darbo problema: įmonės veiklai didelę įtaka daro konkurencinės įmonės. Konkurencinės aplinkos analizavimas ir vertinimas suteikia įmonei pranašumą ir galimybę tobulėti.

Darbo objektas: UAB „x“ įmonės konkurencinė aplinka.

Darbo tikslas: įvertinti UAB „x“ konkurencinę aplinką.

Darbo uždaviniai:

4.Išsiaiškinti UAB „x“ konkurencinius veiksnius ir įvertinti jų įtaka įmonės veiklai.

Klasikiniuose rinkos struktūros teoriniuose modeliuose (tobula konkurencija, monopoline konkurencija, oligopolija ir monopolija) konkurencine įmones aplinka apibudinama "tradicinėmis" rinkos struktūras charakterizuojančiomis dimensijomis: produkcijos diferenciacija, įmonių skaičius rinkoje, įmonių dydis, įėjimo i rinka ir išėjimo iš jos barjerai, informacija ir žinios (Shapiro 1985). Tobulai konkurencijai būdingas nereikšmingas įmonių dydis, neleidžiantis daryti įtakos rinkos paklausai ir kainoms; homogenine produkcija, laisvas įėjimas i rinka ir išėjimas iš jos, tobula informacija ir absoliutus gamybos veiksniu mobilumas. Netobulos konkurencijos rinkos struktūros (visu pirma oligopolija ir monopolija) pasižymi įėjimo i rinka barjerais, diferencijuota ar unikalia produkcija, nuožulnia likutine paklausa, įmonių galimybėmis paveikti rinkos kainas, tikintis alternatyvias investavimo galimybes.

J. Vijeikis (2003), išskiria pagrindinius konkurencinės aplinkos veiksnius:

Didelės įtakos rinkoje nustatymo gairėse Europos Komisija įvardijo keletą kriterijų, kuriais remiantis gali būti nustatyta, ar dominuojantis ūkio subjektas neturi didelės įtakos rinkoje, ir/ar konkurencija atitinkamoje rinkoje yra veiksminga. Remiantis jais bei Taisyklėmis. Tarnyba išskyrė penkis pagrindinius kriterijus, kuriais remiantis gali būti nustatoma, ar konkurencija analizuojamose Radijo transliacijų perdavimo antžeminiais tinklais priemonių ir Televizijos transliacijų perdavimo antžeminiais tinklais priemonių rinkose yra veiksminga:

UAB „x“ – jauna, dinamiška, lietuviško kapitalo bendrovė. Per 16 savo gyvavimo metų bendrovė įsitvirtino tarp dižiausių naftos produktus prekiaujančių įmonių Lietuvoje.

Įmonė siekia pateikti klientams geriausią produktą, atitinkanti visus ES nustatytus standartus. Šiandien UAB „x“ valdo daugiau nei 100 pardavimo taškų Latvijoje. Latvijos rinkoje pristatomi nauji, patogūs, saugūs „x“ buitiniai dujų balionai su apsauginiu vožtuvu, išsiskiriantys unikaliu dizainu ir saugumo koncepcija. Prekyboms taškams pristatomi kompaktiškos konstrukcijos buitinių dujų balionų konteineriai, lengvai pritaikomi, bet kokiame objekte : degalinėse, privačiuose pardavimo produktuose ir kt.

  • Marketingas Analizės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (1738 žodžiai)
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 21 KB
  • Įmonės konkurencinės aplinkos vertinimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Įmonės konkurencinės aplinkos vertinimas. (2016 m. Kovo 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-konkurencines-aplinkos-vertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 22:33