Įmonės konkurencingumas


Konkurencingumas teorinis aspektas. Imoniu konkurencingumas. Įmonių konkurencija. Konkurencija tarp imoniu. Imones konkurencingumo vertinimas. Konkurencingumo veiksniai. Organizacijos konkurencingumas. Konkurencija ir konkurencingumas. Imones konkurencingumo analize. Konkurencingumas kursinis.

Vadybos kursinis darbas. Darbo tikslas. Įvertinti įmonės konkurencinę aplinką ir numatyti priemones įmonės konkurencingumui didinti. Konkurencija rinkoje teoriniu aspektu. Konkurencingumo samprata. Konkurencinės rinkos rūšys. Konkurencingumo veiksniai. Tyrimo metodologija. Uab „biopasaulis“ konkurencingumo rinkoje vertinimas. Uab „biopasaulis“ pristatymas. Įmonės situacijos analizė. Tyrimo metodų pristatymas. Uab „infociklas“ situacijos rinkoje analizė. Įmonės stipriųjų ir silpnųjų pusių įvertinimas. Išvados ir siūlymai. Summary. Literatūra. Priedai.


Temos aktualumas. Konkurencingumo plėtojimas – vienas svarbiausių organizacijos tikslų. Šiandien organizacijoms reikia ne turėti ir siekti išlaikyti, o nuolatos kurti ir tobulinti savo konkurencinį pranašumą. Produktų bei paslaugų kokybės gerinimas, užtikrina didesnį jų pasirinkimo spektrą. Šis pastovus konkurencingumo maratonas verčia įmonės vadovus priimti skubotus, ne visada teisingus sprendimus. Be to, sprendimų pasirinkimą riboja vartotojas, kuris renkasi vienokią ar kitokią jiems priimtiniausią produkciją pagal savo pasirinktus kriterijus: kainą, kokybiškumą, patogumą, saugumą. Galime teigti, kad nuo įmonėje vykdomų sprendimų priklauso ar vartotojas bus sudomintas prekių pasiūla. Išlaikydama priimtiną kainą, gerą kokybę bei platų asortimentą įmonė turi galimybę išsilaikyti Lietuvos rinkoje, tačiau išanalizavus įmonės veiklos sprendimų daromą įtaką konkurencingumui, atsiranda galimybės dar labiau tobulinti įmonės vdarbo tikslas. Įvertinti įmonėsteorinėje darbo dalyje apžvelgta konkurencijos samprata, konkurencinės rinkos rūšys. Aptarti konkurencingumo veiksniai bei tyrimo metodologija.

Praktinėje dalyje pateiktas išsamus įmonės pristatymas, išnagrinėta įmonės veikla. Atliktas tyrimas įmonės vietai tarp konkurentų nustatyti. Įvertintos įmonės silpnosios ir stipriosios pusės. Atlikta ssgg analizė. Išsiaiškinta, kokių priemonių įmonei reiktų imtis kvisų įmonių svarbiausias tikslas – išlikti geriausiais šių dienų konkurencinėje rinkoje. Įvairūs pranašumai lemia vartotojų pripažinimą bei susidomėjimą įmone, didina įmonės pelną, kelia konkurencingumo laipsnį ir apskritai sėkmę rinkoje.

Rinka – tai prekinių ir piniginių santykių visuma, prekių ir paslaugų mainai tarp pirkėjų ir pardavėjų (gamintojų ir vartotojų), vykstantys pagal prekines gamybos ir cirkuliacijos dėsnius. Rinkos pagrindas yra kainų sistema, o pastaroji yra rinkos savaiminio reguliavimo mechanizmo pagrindas. Prekių bei paslaugų kainų lygis ir kitimas informuoja savininkus, kur panaudoti jų išteklius, ką gaminti, kaip gaminti, garantuojant didžiausią naudą gamintojams ir vartotojams. [3, p. 27].

įmonė stengdamasi patenkinti vartotojo norus susiduria ir su kitomis įmonėmis užsiemančiomis ta pačia veikla. Taip atsiranda varžymąsis, kuri įmonė privilios daugiau klientų.

Konkurencija – tai varžybos tarp vartotojų, norinčių įsigyti prekę arba paslaugą, taip pat tarp gamintojų, siekiančių parduoti šią prekę arbą paslaugą. Vartotojų konkurenija didina prekės kainą, o gamintojų, atvirkščiai, ją mažina.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2011 m.
  • 29 puslapiai (5940 žodžių)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 148 KB
  • Įmonės konkurencingumas
    10 - 1 balsai (-ų)
Įmonės konkurencingumas. (2011 m. Kovo 31 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-konkurencingumas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 06:13