Įmonės konkurencingumo analizė


Ekonomikos analizė. Įvadas. Pagrindiniai duomenys apie įmonę, gaminami produktai ir jų grupės. Produktų platinimo kanalai ir jų vystymo tendencijos. Tarptautinės veiklos ekonominiai rodikliai. Rinkų dalies pokyčiai. Pandora A/S rinkos atskiruose regionuose ir augimo juose potencialas. Prancūzijos rinka. Italijos rinka. Rusijos rinka. Japonijos ir Kinijos rinkos. Pandora A/S konkurencingumą lemiantys veiksniai. Vidiniai kompanijos konkurencingumo (FSA) veiksniai. Išoriniai konkurencingumo (CSA) veiksniai. Pandora A/S tarptautinio konkurencingumo strategijos elementai.


Šios analizės tikslas – išsiaiškinti Pandora A/S kompanijos tarptautinį konkurencingumą, įvertinant įmonės ekonominės veiklos rezultatus bei užimamos rinkos dalies kitimą, taip pat identifikuoti veiksnius, nulemiančius tiek šios kompanijos, tiek jos konkurentų pranašumą, bei išanalizuoti strateginius plėtros galimybes, kurios padėtų įmonei siekti didesnio konkurencinio pranašumo kitų gamintojų atžvilgiu.

Įmonės konkurencingumo analizė. (2014 m. Gruodžio 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-konkurencingumo-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 14:14