Įmonės "Made in China" rinkos analizė


Vadybos kursinis darbas. Rinkodaros projektinis darbas. Įvadas. Rinkodaros komplekso elementai ir įmonės orientacija. Rinkos tyrimas. Įmonės mikroaplinkos ir makroaplinkos elementai. Konkurentų analizė. Rinkos segmentavimas ir tikslinė rinka. Prekių charakteristikas kiekviename prekių lygmenyje. Prekės kainos nustatymo metodas ir kainų reguliavimo strategijos. Prekių pateikimo politika. Prekių rėmimas. Išvados. Literatūra. Priedai.


Nauja besikurianti įmonė UAB „Made in China“, gaminanti įvairius kinietiškus patiekalus iš natūralių produktų, kurie yra aukštos kokybės, skanūs ir tinkantys sveikam gyvenimui. Tam, kad įmonė įsitvirtintų rinkoje, ji turi atlikti rinkodaros analizę. Rinkodaros analizės pagalba, įmonė sieks savo tikslų, tenkindama vartotojų poreikius, bei sieks kuo maksimalaus pelno.

Darbo tikslas: išanalizuoti įmonės UAB ,,Made in China“ rinką.

Darbo uždaviniai:

•Ištirti mikroaplinką ir makroaplinkas įmonės UAB ,,Made in China“;

•Susegmentuoti ir pasirinkti tikslinę rinką;

•Išanalizuoti rinkodaros komplekso elementus.

Teisingai atlikus šiuos išvardintus uždavinius ir įvertinus gautus rezultatus apie vartotojų poreikius, leis įmonei UAB „Made in China“ konkuruoti su kitomis įmonėmis ir vesti savo darbą.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2014 m.
  • 32 puslapiai (3001 žodis)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 1147 KB
  • Įmonės "Made in China" rinkos analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Įmonės "Made in China" rinkos analizė. (2014 m. Spalio 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-made-in-china-rinkos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 04:00