Įmonės marektingo analizė


Vadybos analizė. Įmonės veiklos analizė. Organizacijos aplinkos. UAB „SALDŽIUKAS“ vidinė aplinka. UAB „SALDŽIUKAS“ išorinė aplinka. UAB “SALDŽIUKAS“ SWOT analizė. Organizavimas. Vadybos funkcijų analizė UAB “Saldžiukas”. Organizacijos teikiamos paslaugos. Pagrindinės organizacijos problemos. Organizacijos vadovavimo stilius. Organizacijos kontroles mechanizmas.


UAB “Saldžiukas” veiklos pobūdis: komercinis, gamybinis, paslaugos. Pagrindinė UAB “Saldžiukas” veikla yra kavinės-baro veikla išnuomotose patalpose. Kavinė – baras “Saldžiukas” užsiema ir nedidelių benketų užsakymais.

UAB “Saldžiukas” pagrindinis akcininkas yra fizinis asmuo, jis taip pat yra ir veiklos valdytojas. Kavinė – baras yra pavaldus tiesiogiai direktoriui.

Personalo sudėtis:

Direktorius, direktoriaus pavaduotojas, vadybininkas, buhalteris, sandelininkas, vairuotojas, cecho darbuotojai, barmenai, padavejai, pagalbiniai darbininkai.

  • Vadyba Analizės
  • 2014 m.
  • 7 puslapiai (1848 žodžiai)
  • Vadybos analizės
  • Microsoft Word 61 KB
  • Įmonės marektingo analizė
    10 - 4 balsai (-ų)
Įmonės marektingo analizė. (2014 m. Gegužės 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-marektingo-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 17:52