Įmonės marketingas AB Pieno žvaigždės


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Ab „ pieno žvaigždės“ įmonės aprašymas. AB " Pieno žvaigždės" marketingo ma kroaplinkos veiksniai. AB " Pieno žvaigždės" marketingo mikro aplinka. Tikslinės rinkos parinkimas. Pozicionavimas. Marketingo komplekso elementų, prekės ir. Kainos strategijos ab "Pieno žvaigždės" įmonėje. Marketingo strategijos taikymas paskirstymas ir rėmimas įmonėje. Išvados. Literatūra.


Marketingas šiandien visiems gerai žinoma sąvoka, dar kitaip jį apibūdinantis žodis yra- rinkodara. Marketingas- tai lyg nesibaigiančios lenktynės. Jose svarbu ne tik greitai bėgti, bet ir protingai apskirstyti jėgas. Tam reikia puikiai išmanyti žaidimo taisykles, gerai pažinti varžovus. Tačiau pirmiausia būtina pažinti save. Kiekviena įmonė naudojasi marketingo strategijomis ir jas taiko savo darbo procesuose, gamindama vienos ar kitos rūšies gaminį ar teikdama įvairias paslaugas. Šiandieniniame marketinge viskas prasideda nuo keleto reikšmingų dalykų. Svarbiausia iš jų - vartotojas ir jo poreikiai, bei norai. Norint juos sužinoti, reikia pažinti vartotoją, suprasti jo elgesį. Be to, reikia mokėti rasti tokių vartotojų, kuriuos įmonė pajėgs geriausiai patenkinti- tik tokia įmonė dirbs pelningiausiai.

Darbo objektas- įmonė AB " Pieno žvaigždės".

Darbo tikslas- išsiaiškinti AB " Pieno žvaigždės" marketingo strategijų taikymus įmonės veikloje, sužinoti kokią įtaką įmonės darbo procesams turi makro ir mikro aplinkos, kaip reikia elgtis norint išlikti rinkoje ir gauti maksimalų pelną iš gaminamos produkcijos, būti žinomiems, realizuoti save rinkoje.

Temos aktualumas- nagrinėjama tema yra aktuali šių dienų pirkėjams, tiek moteriškosios, tiek ir vyriškosios lyties atstovams, kiekvienas nori gauti kuo geresnę ir kokybiškesnę prekę, visi domisi prekių kainomis, kokybe ir šiuo atveju ekologiška pieno gaminių produkcija.

Darbo uždaviniai:

1. Išsiaiškinti kokią reikšmę įmonės veiklai turi makro ir mikro aplinkos.

3. Išsiaiškinti keturias marketingo taikymo strategijas įmonėje: kainą, prekę, paskirstymą ir rėmimą.

Pirmasis veiksnys darantis įtaką įmonės makro aplinkai yra ekonominiai veiksniai: skiriamos penkios aplinkos. Pirmoji iš jų yra ekonominė aplinka, ją sudaro: bendrasis šalies vidaus produktas, pirkėjų pajamos, kaupimo lygis, prekių kainų lygis ir kredito gavimo galimybės. Naudojantis Statistikos departamento duomenimis 2011m., BVP rodiklių duomenys yra 5,9%, o 2012m., prognozės teigia, kad šalies BVP turėtų išaugti 2,5%. Dar vienas iš svarbių aspektų turintis didelę reikšmę įmonės makro aplinkai yra pirkėjų pajamos. Šiomis dienomis sparčiai didėja prekių kainos, tačiau ne taip ženkliai yra didinamas darbo užmokestis. 2012 m. birželio mėnesį minimalus darbo užmokestis buvo padidintas iki aštuoni šimtai penkiasdešimt litų, o vidutinis darbo užmokestis sudaro tūkstantį septynis šimtus dvidešimt du litus . Tai parodo, kad gaunamos pajamos nėra pakankamai didelės vartotojams, patenkinti savo poreikius, todėl dažniausiai žmonės patenkina tik minimalius poreikius. Gaunamos pajamos yra labai svarbios, nes nuo jų priklauso, kaip vartotojai perka prekes ir jas renkasi. Šiuo atveju nagrinėjant pieno produktus teikiančią įmonę galima pabrėžti, kad pieno produkcijos kainos ženkliai auga ir žmonės perka kuo pigesnę produkciją. Trečiasis veiksnys , tai kaupimo lygis. Kiekvienas dirbantis asmuo dirbdamas ir gaudamas atlygį už darbą galvoja ir apie ateitį, dažniausiai tai pasireiškia taupymu, vieni taupo ir pinigus laiko bankuose, kiti namuose, tačiau beveik visi šalies gyventojai taupo ir kaupia pinigus "juodos dienos " atvejui. Sekantis veiksnys turintis reikšmės ekonominei aplinkai- prekių kainų lygis jis nurodo kainų dydį pasireiškia infliacija kuri nurodo bendrojo kainų lygio kilimą, dėl kurio krinta piniginio vieneto perkamoji galia. Ji paprastai matuojama vartojimo prekių ir paslaugų kainų indekso padidėjimu per metus. Paskutinysis aspektas priskiriamas prie ekonominės aplinkos yra kredito gavimo galimybės. Dažnai mes norime gražiai ir gerai gyventi visi svajojame apie jaukius ir šiltus namus, tačiau susiduriame su tokia problema, kai mūsų norų išsipildymui trukdo pinigų stygius, todėl pagalbos kreipiamės į įstaigas suteikiančias kreditus. Internetiniame portale teigiama, kad televizijose apstu įvairiausių reklamų apie kredito gavimo galimybes. Anksčiau Lietuvoje taip pat buvo nesunku gauti kreditą iš banko, nors ir Jūsų pajamos būdavo gana menkos, tačiau dabar atsirado apribojimai norint gauti didesnį kreditą svarbu Jūsų gaunamų pajamų dydis. Kai įmonei nepakanka nuosavų lėšų veiklos plėtrai, ji gali jų pasiskolinti. Paklausa kreditui byloja apie potencialias įmonės augimo galimybes, nes skolinasi tas, kuris gali efektyviausiai lėšas panaudoti ir grąžinti jas kartu su uždirbtomis palūkanomis. Dar vienas svarbus makro aplinkos elementas yra demografiniai rodikliai. Demografinius rodiklius sudaro šie elementai: statistikos departamento internetinėje svetainėje jie apibūdinami taip. Lytis- tai gyventojų skirstymas pagal lytį.

Įmonės marketingas AB Pieno žvaigždės. (2015 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-marketingas-ab-pieno-zvaigzdes.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 11:00