Įmonės marketinginis planas


Marketingo kursinis darbas.

Situacijos analizė. Konkurentų analizė. Marketingo SSGG analizė. Tikslinė rinka. Marketingo veiksmų planas. Kaina, vieta. Skatinimas. Reklamos priemonės. Išvados. Literatūros.


UAB „Stolvika” pradėjo kurtis ir buvo įregistruota 1992 metais gruodžio mėnesio 30 dieną adresu Bajorų km. Avižienių sen., Vilniaus r. Įmonės įkūrėjais buvo du broliai, pasidalinę akcijas po 49% ir 51%. Tuo metu jos veiklos pobūdis buvo medžio pjovimas ir obliavimas, medinių statybinių konstrukcijų ir detalių gamyba, baldų gamyba, jų eksportavimas.

Pradžioje įmonėje dirbo 15 darbuotojų. Dauguma jų buvo šeimos nariai: broliai, baldų dizainerė buvo vieno iš jų žmona, staliais įsidarbino taip pat keli pusbroliai, taigi ši įmonė, kaip ir dauguma tuo metu, savo verslą pradėjo kaip šeimos įmonė. Vėliau įmonei besiplečiant augo ir darbuotojų skaičius.

Po kelių metų, kitam pasitraukus iš šio verslo, akcininku, savininku ir direktoriumi liko vienas asmuo. Įmonė ir toliau sėkmingai plėtėsi, gamyba ir prekyba nuolat augo taigi buvo nuspręsta verslą plėsti, o taip pat užsiimti šiek tiek kitokia veikla. Kadangi medieną reikėdavo vežtis iš įvairių vietų reikalingas buvo transportas. Nuolat nuomotis transportą neapsimokėjo, todėl buvo įsigyti keli krovininiai automobiliai. Po kurio laiko UAB „Stolvika“ krovininiai automobiliai pradėjo vežti krovinius ne tik sau, bet ir pagal užsakymus. Kadangi kroviniu vežimas buvo pelningas, įmonė įsigijo dar kelis krovininius vilkikus ir nuo 1995 metų tapo vežėjais.

Įmonės marketinginis planas. (2016 m. Kovo 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-marketinginis-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 00:34