Įmonės marketingo analizė


Marketingo tyrimas. Įvadas. Temos aktualumas. Tyrimo tikslas ir uždaviniai. Tyrimo objektas. Tyrimo metodai bei organizavimas. „muilas ir vanduo“ įmonės problema, tikslai ir hipotezės. Tyrimo tipas ir metodo parinkimas. Tyrimo tipas. Duomenų rinkimo metodas. Tyrimo metodikos parengimas. Kaip vyko duomenų rinkimas. Kliūtys ir nesklandumai. Duomenų analizė ir interpretavimas. Išvados ir rekomendacijos. Priedai.


Mes AVM antro kurso studentės pasirinkome Marketingo tyrimams indentifikuoti „Muilas ir vanduo“ įmonės pagrindinias problemas. Marketingo pagrindams atlikome įmonės trumpą analizę, apie įmonės veiklą, prekes, pardavimus bei tikslus, taip pat atlikome mūsų pasirinktos įmonės pozicionavimo žemėlapį tarp kitų vonios tekstile bei kosmetika prekiaujančių įmonių. Šiame darbe toliau tirsime įmonę.

Tikslas: Indentifikuoti pagrindinę įmonės problemą.

Uždaviniai:

Suformuluoti problemą;

Numatyti žvalgybinio tyrimo poreikį;

Suformuluoti tyrimo tikslus;

Pasirinkti tyrimo tipą ir metodą;

Parengti tyrimo metodiką;

Surinkti duomenis, juos apibendrinti;

Padaryti išvadas.

  • Marketingas Tyrimai
  • 2014 m.
  • 13 puslapių (1885 žodžiai)
  • Marketingo tyrimai
  • Microsoft Word 84 KB
  • Įmonės marketingo analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Įmonės marketingo analizė. (2014 m. Sausio 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-marketingo-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 02:24