Įmonės marketingo aplinkų analizė Krantas travel


Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Įmonės “Krantas travel” marketingo aplinkų analizė. Makroaplinkos analizė. Ekonominė aplinka. Socialinė – kultūrinė aplinka. Mokslinė – technologinė. Politinė – teisinė aplinka. Gamtinė aplinka. Mikroaplinkos analizė. Konkurentai. Partneriai. Pirkėjai. krantas travel” įmonės marketingo komplekso analizė. Teikiamų paslaugų ir kainodaros vertinimas. Kainodara. Rėmimo veiksnių ir priemonių vertinimas. Tyrimas ir jo rezultatų analizė. „Krantas travel“ margetingo perspektyvų analizė (SSGG analizė). Marketingo veiksmų ir priemonių plano rengimas. Marketingo tikslų, strategijų nustatymas. Biudžeto marketingas. Išvados. Literatūra ir kiti šaltiniai. Priedai.


Vartotojų lūkesčių patenkinimas reiškia kelionių agentūros ilgametį bendravimą su lojaliu klientu. Kadangi kelionių agentūra „Krantas Travel“ turi didelį ratą lojalių klientų ir visada laukia naujų, yra labai svarbu žinoti, kurių motyvų vedami klientai kreipiasi į šią agentūrą. Pagal anketinės apklausos rezultatus, buvo išsiaiškinti veiksniai, kurie lėmė šios agentūros pasirinkimą (žr. 4 pav.). Daugeliui įtakos turėjo keli atsakymų variantai. Kaip ir buvo tikėtasi, klientai pasirinko šią agentūrą dėl patrauklios kainos, dėl įmonės patikimumo, dėl tenkinančios darbuotojų veiklos, paslaugų kokybės. Mažiausia dalis tai yra tik 10 respondentų lemiamas pasirinkimo kriterijus buvo draugų ar pažįstamų rekomendacijos.

Populiariausių paslaugų pasirinkimui įtakos turi kainos ir kokybės santykis, kuris kiekvienam vartotojui yra svarbiausias faktorius, kuriuo renkasi kurioje agentūroje įsigyti paslaugas. Aukštos kokybės ir žemos kainos santykis yra idealiausias, tačiau kartais aukšta kokybė garantuoja ir aukštą kainą, o aukšta kaina negarantuoja aukštos kokybės. Kelionių agentūrai „Krantas Travel“ yra labai svarbu žinoti kaip klientai vertina šį santykį. Anketinės apklausos klientai įvertino šį faktorių ir jų atsakymuose labiausiai dominavo aukštos kokybės ir vidutinės kainos santykis, o antroje vietoje liko aukšta kokybė ir aukšta kaina (žr. 6 pav.). Todėl pagal anketos duomenis išsiaiškinome, kad didelė dalis įmonės klientų už aukštą kokybę yra pasiruošę mokėti daug, arba vidutiniškai. Tik keli apklaustieji įvardino vidutinės kokybės ir vidutinės ar žemos kainos santykį. Nė vienam respondentui neatrodė, kad įmonės paslaugų kokybė yra prasta.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • 30 puslapių (6697 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 219 KB
  • Įmonės marketingo aplinkų analizė Krantas travel
    10 - 8 balsai (-ų)
Įmonės marketingo aplinkų analizė Krantas travel. (2015 m. Kovo 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-marketingo-aplinku-analize-krantas-travel.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 16:19