Įmonės marketingo planas


Marketingo kursinis darbas. Marketingo plano apžvalga. Situacijos analizė. Rinkos apžvalga. Svarbiausi išorinės aplinkos veiksniai. Svarbiausi vidinės aplinkos veiksniai. SWOT analizė. Marketingo strategija. Misija. Marketingo tikslai. Tiklsinės rinkos. Šioje dalyje pristatome geografinį, demografinį ir kitus segmentavimus. Pozicionavimas ir suvokimo žemėlapis. Suvokimo žemėlapis. Marketingo kompleksas. Produktų ir paslaugų aprašymas. Kainodara. Pardavimo kanalai. Rėmimas. Marketingo kontrolė. Įgyvendinimas. Darbų organizavimas. Nenumatytų pasikeitimų galimybė.


Numatant tikslus, uždavinius ir veiklą, labai svarbu įvertinti galimą mikro ir makro aplinkos įtaką mūsų verslui. Makroaplinkoje didžiausia įtaką daro technologinė ir ekonominė aplinkos, kadangi mūsų klientai ieško kokybiškos, inovatyvios ir ekologiškos prekės, o jų perkamoji galia priklauso nuo visos šalies ekonomikos.

Mikroaplinkos veiksniai taip pat daro įtaką mūsų įmonei – jei nutrūktų tiekimas, mūsų veiklą tektų nutraukti. Atsiradus naujiems tiekėjams ar pasitraukus seniesiams mums taip apt būtina laiku tinkamai į tai sureguoti, nes, kitu atveju, galime patirti didelius nuostolius arba tiesiog prarasti puikų šansą didesniam pelningumui.

Ruošiant marketingo planą labai svarbu įvertinti savo įmonės stiprybės ir galimybes, bet ne ką mažiau svarbu atkreipti dėmesį ir į silpnybes ir grėsmes, kurios turėtų padėti tobulėti. Šių veiklos elementų analizę pateikiame SWOT analizėje.

Ištyrus rinką, antrasis žingsnis – marketingo strategijos sukūrimas. Marketingo strategijoje turi būti numatyti misija, tikslai. Turi būti pateiktas rinkos segmentavimas, pozicionavimas, kainodara ir kt. Mūsų atveju, svarbiausia atkreipti dėmesį į demografinį (vartotojų pajamos) ir psichografinį (kokybės, ekologijos, prestižo vertinimas) segmentavimą, kiek mažiau svarbus segmentavimas pagal vartotojų elgseną, nes taikome universalią prekę jų atžvilgiu.

Mes didelį dėmesį teikiame kokybei. Mūsų kainodara parengta „Konkurencinio pariteto išlaikymo“ strategija, nes mes orientuojamės į aukštą kokybę, kompetetingą ir malonų aptarnavimą. Svarbu palaikyti, aukštos kainos ir aukštos kokybės santykį, kad mūsų klientai žinotų, kad kreipiasi į prestižinę įmonę, kuri patenkins jų poreikius. Marketingo plane pateikiame pradinį prekių asortimentą ir orentacines kainas.

Norint būti plačiai žinomiems bei gauti maksimalų pelną, būtina tikslingai parinkti ir rėmimo politiką. Mūsų įmonė didelį dėmesį skiria ryšiams su visuomenė, kuri yra labai svarbi rėmimo dalis, padedanti siekti maksimalių rezultatų ir teigiamo klientų požiūrio į mus. Pardavimus skatinsime akcijomis, pristatymais, nuolaidomis ir pan. Norint didinti klientų lojalumą ir pardavimų apimtį, svarbu nusistatyti nuolaidų ir akcijų sistemą, kuri ganėtinai patraukli mūsų įmonėje.

Dar vienas rėmimo politikos elementas – reklama. Kad užtikrintume kokybišką reklamą, naudosimės kompetetingos reklamos agentūros paslaugomis.

Įmonės marketingo planas. (2014 m. Birželio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-marketingo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 02 d. 20:05