Įmonės marketingo sprendimai


Marketingo referatas. Įvadas. Įmonės aprašymas. Situacijos analizė. Makroaplinkos analizė. Mikroaplinkos analizė. Vartotojų analizė. Konkurentų analizė. Partnerių (tiekėjų) analizė. Pardavimų pagalbininkų ir tarpininkų analizė. Rinkos segmentavimas. Vartotojų rinkos segmentavimas. Įmonių ir organizacijų rinkos segmentavimas. Ssgg analizė. Stiprybės. Silpnybės. Galimybės. Grėsmės. Marketingo sprendimai. Prekė. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas. Išvados. Literatūra.


Kelių ir gatvių tiesimas bei remontas Lietuvoje yra darbas, kuris bus visada reikalingas ir yra vykdomas apie 10 mėnesių per metus, kai orai yra tam tinkami. Tai neišsenkantis darbas, nes keliai turi savo galiojimo laiką ir jiem susidėvėjus reikia juos remontuoti. Būtent tai lemia, kad UAB „Kauno keliai“ sėkmingai gyvuoja jau nuo 1941m. Kadangi įmonės veiklą ir jos marketingo sprendimus veikia daugybė vidinių ir išorinių veiksnių, tai šiame darbe yra analizuojamos įmonės mikro ir makro aplinkos. Be to, bendrovė turi stengtis suprasti kiekvieno vartotojo norus ir poreikius, todėl vartotojų, organizacijų ir įmonių rinka yra segmentuojama pagal geografinį, demografinį bei elgsenos segmentus. Kad ir kokia sėkmingas įmonė būtų, joje vis tiek galima aptikti tam tikras silpnybes ir grėsmes, tačiau taip pat galima rasti nemažai stiprybių ir galimybių.

Norint padidinti klientų skaičių, gamybos apimtis bei įmonės pelną, turi būti sudaromi marketingo sprendimai. Analizuojant įmonės veiklą galima nustatyti, kokie yra įmonės trūkumai, kaip juos užpildyti, kaip išplėsti įmonės veiklą ir kaip pritraukti įmonės klientų skaičių. Tai nustatoma analizuojant įmonės prekes/paslaugas, kainą, paskirstymą ir rėmimą. Pagal kiekvieną iš šių aspektų nustatoma kas turi įmonėje keistis ar atsirasti, kad įmonės darbas taptų efektyvesnis ir paslaugos taptų patrauklenės klientams. Būtent tam yra nustatomi ir vykdomi marketinginiai sprendimai, kurių pagalba vykdomas klientų pritraukimas, darbo apimčių ir pelno didinimas. Taigi šio darbo tikslas yra išanalizuoti UAB „Kauno keliai“ pagal aptartus aspektus.

Ekonominė aplinka: pagrindiniai UAB „Kauno keliai“ klientai yra miestų savivaldybės, nes jos užsakinėja didžiausios apimties darbus. Būtent todėl įmonė yra labai priklausoma nuo bendros šalies ekonominės būklės, nes pinigai miestų savivaldybėms yra paskirstomi iš valstybės biudžeto. Kuo daugiau miestų savivaldybės gauna pinigų, tuo daugiau jų skiria kelių tiesimui, bei priežiūrai. Taip pat svarbūs klientai yra didelės įmonės, kurios plečia savo veiklą Lietuvoje ir įmonės, kurios naujai ateina į Lietuvos rinką. Jų statomose gamyklų, sandėlių ir prekybos centrų teritorijose atsiranda dideli objektai, kurie sudaro nemažą dalį UAB „Kauno keliai“ atliekamų darbų. Įmonių plėtrą taip pat lemia šalies ekonominė būklė.

Gamtos aplinka: Lietuvos klimatas vidutiniškai 3 mėnesius labai apriboja įmonės darbą. Žiemą įmonės pagrindiniai darbai (kelių remontas, tiesimas) nėra vykdomi, nes oro salygos neleidžia darbo atlikti kokybiškai. Pagrindinė UAB „Kauno keliai“ veikla yra kelių tiesimas ir remontas, todel įmonė žiemos metu gerokai apriboja savo darbą. Žiemos metu bendrovė užsiima tik gatvių priežiūra žiemą ir laboratorijos darbu.

  • Marketingas Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 14 puslapių (2413 žodžių)
  • Universitetas
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 33 KB
  • Įmonės marketingo sprendimai
    10 - 10 balsai (-ų)
Įmonės marketingo sprendimai. (2016 m. Sausio 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-marketingo-sprendimai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 02:17