Įmonės marketingo veiklos planavimas


Marketingo namų darbas. Įvadas. Ledainių tinklo “Icy Dream” marketingo kompleksas. Organizacijos marketingo samprata. Marketingo vaidmuo. Organizacijos aplinka. Makroaplinka. Mikroaplinka. Tikslinė rinka. Segmentavimo strategija. Vartotojų elgsena. Vartotojų elgsena. Vartotojo elgsenos veiksniai. Pirkimo procesas. Produkto kūrimas. Rėmimas. Pozicionavimas. Rėmimo būdai. Reklamos tikslai. Biudžetas. Žinutė. Reklamos nešikliai. Paskirstymas. Išvados.


Darbo tikslas: įkurti ledainių tinklą „Icy Dream“.

Darbo uždaviniai:

•Aprašyti ledainių tinklo steigimo ir veiklos tvarką, taip pat įmonės aplinkos reiškinius.

•Įvardinti įmonėje dirbančių darbuotojų pareigas bei klientų norus patenkinančius veiksnius.

•Sudaryti įmonės produktą.

•Išanalizuoti „Icy Dream“ segmentavimą ir pozicionavimą.

Darbo metodai: literatūros bei internetinių duomenų bazių analizė ir paskaitų konspektų, į kuriuos atsižvelgiama kuriant įmonę analizė.

  • Marketingas Namų darbai
  • 2014 m.
  • 19 puslapių (3129 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo namų darbai
  • Microsoft Word 39 KB
  • Įmonės marketingo veiklos planavimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Įmonės marketingo veiklos planavimas. (2014 m. Kovo 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-marketingo-veiklos-planavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 16:41