Įmonės marketingo veiksmų planas


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Rinkodaros kompleksas. Mikroaplinka. Rinkos segmentavimas. Konkurentų analizė. Vartotojų elgesio faktoriai. Prekės politika. Kainų politika. Rėmimo politika. Išvados. Literatūros sąrašas.


Darbo tikslas: Sukurti įmonės marketingo veiksmų planą.

Darbo uždaviniai:

1)Nurodyti rinkodaros komplekso programos elementus;

2)Nurodyti makro ir mikro aplinkų elementus bei jų įtaką;

3)Atlikti įmonės rinkos Lietuvoje analizę;

4)Atlikti vartotojų rinkos segmentavimą;

5)Nustatyti vartotojų elgesio faktorius;

6)Apibūdinti prekės politiką;

7)Nurodyti kainų politiką;

8)Nurodyti pateikimo politiką;

9)Nurodyti rėmimo politiką;

Įmonės marketingo veiksmų planas. (2014 m. Spalio 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-marketingo-veiksmu-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 07:08