Įmonės marketingo vertinimas


Vadybos praktikos ataskaita. Įvadas. Įmonės charakteristika. Marketingo aplinka. Įmonės makroaplinka. Įmonės mikroaplinka. Įmonės rinkos segmentavimas ir vartotojų elgesį lemiantys faktoriai. Įmonės rinkos segmentavimas pagal pirkėjų požymius. Įmonės vartotojų elgesys. Įmonės prekių (paslaugų) gyvavimo stadijos. Prekių (paslaugų) kaina. Prekių (paslaugų) paskirstymo kanalai. Įmonės rėmimo veiksmų planas. Marketingo veiksmų planas. Išvados ir rekomendacijos.


Darbo tikslas: Įvertinti įmonės marketingo veiksnius.

Uždaviniai:

1. Išanalizuoti marketingo aplinką.

2. Aprašyti rinką ir jos segmentus, vartotojų elgesį lemiančius veiksnius.

3. Išanalizuoti prekių gyvavimo stadijas .

4. Supažindinti su prekių paskirstymo kanalais, rėmimu ir kaina.

5. Aprašyti marketingo veiksmų planą.

Įmonės marketingo vertinimas. (2014 m. Balandžio 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-marketingo-vertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 13:36