Įmonės mikroklimato ivertinimas


Imones mikroklimato tyrimas. Mikroklimato tyrimas. Organizacijos mikroklimatas. Mikroklimato tyrimai. Mikroklimato vertinimas. Organizacijos mikroklimato aplinka. Imones mikroklimatas. Mikroklimato ataskaita. Darbo mikroklimato tyrimas. Imones tiekejai teoriniu.

Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Įmonės marketingo mikroaplinka teoriniu aspektu. Pirkėjai. Tiekėjai. Konkurentai. Uab „ejotra“ mikroaplinkos įvertinimas. Uab „ejotra“ trumpas pristatymas. Parduodamų prekių bendra apžvalga. Pagrindiniai įmonės tikslai. Vidinės aplinkos analizė. Klientai. Konkurentai. Tiekėjai. Marketingo tyrimas ir išvados. Išvados. Naudotos literatūros sąrašas. Priedai. Taigi šio kursinio darbo tikslas ir yra išsiaiškinti uab „ejotra“ mikroaplinkos situaciją.


Marketingas yra plačiai paplitęs kasdieniniame gyvenime ir dažniausiai suprantamas kaip verslo įmonių veiklos būdas. Daugelis žmonių, pasirinkdami ką ir kur pirkti, dalyvauja marketinge ir patiria jo poveikį kaip prekių ir paslaugų pirkėjai ir vartotojai, ar visuomeninio gyvenimo dalyviai. Dėl to marketingo žinios yra naudingos ir reikalingos, ne tik tiems, kurie jį vykdo, bet ir tiems, kurie patiria ir priima jo poveikį.

Kiekvienos įmonės, tarp jų ir UAB ejotra svarbiausias uždavinys yra patenkinti pasirinktų tikslinių rinkų pirkėjų tam tikrus poreikius ir gauti pelno. Siekdama šio tikslo įmonė užmezga ryšius su medžiagų tiekėjais. Tuo pačiu metu įmonė susiduria su varžovais – konkurentais, siekiančiais, kad pirkėjai įsigytų būtent jų siūlomų prekių.

įmonė tiria savo mikroaplinką ir, pagal jos situaciją bei joje vykstančius procesus, priima ir įgyvendina marketingo sprendimuskiekvienos įmonės svarbiausias uždavinys yra patenkinti pasirinktų tikslinių rinkų, pirkėjų tam tikrus poreikius ir gauti pelno. Siekdama šio tikslo, įmonė užmezga ryšius su žaliavų, medžiagų, įrengimų bei kitų gamybos išteklių tiekėjais, pasitelkia į pagalbą pardavimo tarpininkų bei pagalbininkų. Tuo pačiu metu įmonė rinkoje susiduria su didesniu ar mažesniu skaičiumi varžovų – konkurentų, siekiančių, kad pirkėjai įsigytų būtent jų siūlomų prekių. Pirkėjai, tiekėjai ir konkurentai sudaro įmonės marketingo mikroaplinką.

įmonė turi tirti savo mikroaplinką, ir pagal jos situaciją, bei joje vykstančius procesus, priimti ir įgyvendinti marketingo sprendimus. Tuo pačiu metu įmonė savo veiksmais gali ir turi daryti įtaką mikroaplinkai, stebėti šių veiksmų padarinius ir atitinkamai reaguoti. Įmonės įt pirkėjai, kurie paprastai yra ir prekės vartotojai, daro didžiausią įtaką marketingui. Pirkėjai lemia marketingo tikslus, jo strateginius bei taktinius sprendimus, netiesiogiai formuoja marketingo kompleksą.

Pirkėjas – tai fizinis arba juridinis asmuo, norintis iš kito asmens įsigyti prekę ir įsipareigojprivatūs namų ūkiai. Tai pavieniai asmenys ar asmenų grupės, prekes valstybinės ir nevyriausybinės organizacijos. Tai institucijos, prekes įsigyjančios sau naudoti ar perduoti kitoms organizacijoms (pvz. , labda labai svarbi įmonės veikos sritis yra tiekimas. Kad įmonė galėtų normaliai dirbti, ji turi apsirūpinti prekėmis, žaliavomis, medžiagomis, įrengimais ir kitais jos veiklai reikalingais gamybos ištekliais.

Įmonės mikroklimato ivertinimas. (2011 m. Birželio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-mikroklimato-ivertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 02 d. 22:11