Įmonės modeliavimo praktika


Baigiamosios praktikos ataskaita pinigu srautai. Modeliavimas praktikos darbas. Gamybines imones savikainos modeliavimas. Modeliavimo praktikos ataskaita.

Ekonomikos praktikos ataskaita. Įvadas. Įmonės strategija. Įmonės gamybiniai pajėgumai. Produkcijos gamybos dinamika. Balanso analizė. Pelno (nuostolių) ataskaitos analizė. Pinigų srautų ataskaitos analizė. Finansinių rodiklių analizė ir jų įvertinimas. Išvados. Siūlymai. Literatūra. Priedai.


Galima išskirti tokias teigiamas įmonės veiklos puses, įmonė grąžino 120 tūkst. Lt skolą pagrindinei įmonei. Po penkerių metų turi įrengimų ir kvalifikuoto personalo ir pilnus sandėlius neparduotos produkcijos, kurios savikaina stipriai dar neišaugus ir galima parduoti, bent padengiant jos gamybos savikainą. Jeigu įmonei būtų suteikta galimybė veikti dar penkerius metus, manome, kad ji išbristų iš nuostolių ir taptų pelninga, tačiau aišku, kad įmonės strategiją reiktų keisti. Pirmiausia reiktų prašyti pagrindinės įmonės paskolos naujiems įrengimams pirkti ir skolų padengimams. Dabar mums aktualu ne plėstis ir užimti kuo didesnę rinkos dalį, bet išlikti turimoje ir parduoti visą produkciją esančią sandėlyje už kuo mažesnę, bet įmonei pelningiausią kainą. Jei tektų dirbti iš naujo, siūlytume įsigyti daugiau įrengimų ir priimti daugiau darbininkų, kad galėtume padidinti gamybos apimtis ir mažinti gaminio savikainą. Nuo gamybos ir pardavimo apimčių priklauso įmonės veiklos pelnas, iš kurio akcininkai gautų daugiau dividendų ir būtų didinamas akcinis kapitalas. Mūsų didžiausia įmonės klaida buvo netiksliai numatyti kitų įmonių veiksmai išlaidoms reklamai, kainai ir prekybos atstovų skaičiui. Nors po pirmųjų metų išlaidos reklamai siekė net 167% nuo vidurkio, vėliau šis skirtumas vis krito ir penktaisiais metais padidinus reklamos išlaidas 20 000Lt, visos išlaidos sudarė 73% nuo vidurkio. Įmonė visus penkerius metus turėjo per mažą prekybos atstovų skaičių lyginant su kitomis įmonėmis. Šios priežastys ir lėmė didelį neparduotos produkcijos kiekį ir įmonės smukimą žemyn. Tad pirmiausia skirtumėme reklamai daugiau pinigų negu konkurentai, priimtumėme daugiau prekybos atstovų, mažintumėme įmonės gamybinę ir pilnąją savikainą, stebėtumėme konkurentų veiklą ir atsižvelgtumėmė į jų nustatytas kainas, didintume įrengimų ir darbuotojų darbo našumą.

Įmonės modeliavimo praktika. (2012 m. Spalio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-modeliavimo-praktika.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 14:02