Įmonės paslaugų kokybės vertinimas


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Situacijos analizė ir problemos identifikavimas. UAB „Teledema“ įmonės aprašymas. Organizacijos aplinkos išraiška. Problemos identifikavimas. Tyrimo metodika. Tyrimo tikslas, uždaviniai ir hipotezės. Tyrimo dizainas ir duomenų rinkimo metodas. Tyrimo instrumentas. Imties atrankos procedūros. Duomenų rinkimas ir apdorojimas. Duomenų identifikavimas. Duomenų analizė ir interpretavimas. Išvados ir rekomendacijos. Literatūra. Priedai.


Marketingo tyrimai, kas tai? Tai marketingo sprendimams reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas ir interpretavimas. Marketingo tyrimai padeda įmonėms suprasti vartotojų besikeičiantį požiūrį į įvairiausias naujoves, o taip pat nustato konkrečios marketingo strategijos galimybes, padidina marketingo specialistą priimti tinkamą sprendimą bei padeda geriau suprasti rinkos galimybes. Marketingo tyrimai padeda atsakyti į daugelį jiems svarbių klausimų, išsiaiškinti problemų priežastis bei priimti svarbius sprendimus.

Šiame darbe atliksiu marketingo tyrimą, kuriame analizuosiu ne vienerius metus veikiančią, tačiau tarp konkurentų jauniausią, mobilaus ryšio operatoriaus įmonę UAB „Teledema“ bei nustatysiu šios įmonės problemas – aptarnavimo salonų trūkumą Kauno mieste bei reklamos stoka.

Įmonės paslaugų kokybės vertinimas. (2014 m. Kovo 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-paslaugu-kokybes-vertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 17:31