Įmonės prekių kainos ir kokybės įtaka pirkėjų pasirinkimui analizė


Sociologijos kursinis darbas. Temos aktualumas. Tyrimo problema. Tyrimo objektas. Tyrimo tikslas. Tyrimo metodika. Klausimyno analizė. Kaip dažnai žmonės perka prekes šioje parduotuvėje. Kokias prekes dažniausiai perka. Į ką dažniausiai atsižvelgia pirkėjai , pirkdami prekes. Pirkėjų požiūris ar kaina visada atitinka kokybę. Prekių kokybės įtaka renkantis prekes. Pirkėjų nuomonė ar gera išvaizda jau atspindi prekės kokybę. Kas , pirkėjų nuomone , atspindi prekių kokybę. Nekokybiškų prekių įsigijimas prekybos centre „ X įmonė “. Nepasitenkinimo nekokybiškomis prekėmis pareiškimas parduotuvės administracijai. Prekybos centro „ X įmonės “ prekių kainos. Pigios ir nekokybiškos prekės pirkimas. Prekių pirkimas , kai taikomos nuolaidos , kuponai ir dovanos. Pirkėjų elgesys akcijų metu. Uab „ X įmonės “ gaminamų prekių kainos ir kokybės santykis. Vartotojų grynosios mėnesio pajamos. Pirkėjų lytis.


Tyrimo objektas: UAB „X įmonės“ siuvamos prekės.

Tyrimo tikslas: Išanalizuoti UAB „X įmonės“ prekių kainos ir kokybės poveikį pirkėjų pasirinkimui.

Atranka: Tyrimo generalinė visuma yra Vilniaus gyventojai, perkantys UAB „X įmonės“ prekes. Respondentai bus atrenkami tikslinės netikimybinės atrankos būdu. Atrankos dydis – 50 klientų, bus apklausiami 50 į įmonę ateinančių klientų.

Atliekame apklausą, siekdamos išsiaiškinti UAB „X įmonės“ prekių kainos bei kokybės poveikį pirkėjų pasirinkimui. Apklausa yra anonimiška. Maloniai prašome atsakyti į šioje anketoje pateiktus klausimus.

Atsakymų variantą pasirinkite vieną. Jums tinkantį atsakymą pažymėkite

1. iki 500 Lt 2. 501 – 1000 Lt 3. 1001 – 1500 Lt 4.1501 – 2000 Lt

Norėdamos išsiaiškinti UAB „X įmonės“ įmonės iškeltą problemą - prekių kainos ir kokybės poveikį pirkėjų pasirinkimui. Todėl atsirado būtinybė ištirti koks yra klientų požiūris į kainos ir kokybės santykį. Tam sudarėme klausimyną ir atlikome apklausą. Buvo apklausiami 50 į įmonę ateinančių klientų. Ir dabar aprašysime gautus rezultatus.

Išanalizavus gautus duomenis galima teigti, kad dauguma pirkėjų lankosi čia nelabai dažnai, matome, kad 36 % pirkėjų apsilanko prekybos centre „X įmonėje“ tik kartą per pusmetį, 28 % apklaustųjų atsakė, kad lankosi čia kartą per sezoną, 26% kartą per mėnesį ,o 4 % apsilanko kartą per savaitę, tai rodo, kad „X įmonė“ turi lojalių klientų ratą ir 6 % pasirinko atsakymo variantą – kita.

2 paveiksle matome, kad 54 % apklaustųjų perka brangias prekes, mes manome todėl, kad geriau įsigyti brangesnes ir kokybiškesnes prekes ilgesniam laikui negu blogesnes, taip galima dar ir sutaupyti. Nes kaip matėme 1 paveiksle žmonės lankosi čia nedažnai, o 12 % teikia pirmenybę pigesnėms prekėms. 34 % pirkėjų perka prekes su nuolaida, nes nuolaida kiekvienam iš mūsų daro didelę įtaką.

Šiam klausimui buvo iškelta hipotezė, kad pirkėjai pirkdami prekes dažniausiai atsižvelgia į kainą. Iš diagramos matyti, kad mūsų spėjimai nepasitvirtino, pirkėjai dažniausiai atsižvelgia į kainos ir kokybės santykį pirkdami prekes. Net 72 % pirkėjų mano, kad kainos ir kokybės santykis yra svarbiausias.

  • Sociologija Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • 14 puslapių (1785 žodžiai)
  • Universitetas
  • Sociologijos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 486 KB
  • Įmonės prekių kainos ir kokybės įtaka pirkėjų pasirinkimui analizė
    10 - 5 balsai (-ų)
Įmonės prekių kainos ir kokybės įtaka pirkėjų pasirinkimui analizė. (2015 m. Balandžio 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-prekiu-kainos-ir-kokybes-itaka-pirkeju-pasirinkimui-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 22:31