Įmonės pristatymas aplinkosauginiu, ekonominiu ir socialiniu aspektu


Ekologijos aprašymas. Įmonės pristatymas aplinkosauginiu, ekonominiu ir socialiniu aspektu. Socialinė atsakomybė darbuotojams. Socialinė atsakomybė visuomenei. Socialinė atsakomybė aplinkosaugai. Atliekų perdirbimas. Energijos taupymas. Vanduo. Žalieji (ekologiški) pastatai.


Nuo pat įkūrimo, „Starbucks“ visą laiką plėtėsi, 1999 – 2000 metais kompanija vidutiniškai kiekvieną dieną atidarydavo po naują parduotuvę. Pagal pateiktas kompanijos atsakaitas iki 2011 metų sausio 2 dienos pasaulyje veikia 17 009 kavos kavinės - parduotuvės. 8870 kavinių - parduotuvių tiesiogiai priklauso „Starbucks“, o 8139 veikia pagal licenzijas.

Be kavos „Starbucks“ yra įvairių ledų prekės ženklas. Su Haer Music prekiniu ženklu kompanija nuo 1999 metų, užsiima ir muzikos leidyba bei prekyba, o Starbuck Entertainment nuo 2006 metų – kino bei knygų verslu.

Misija. Įkvėpti ir puoselėti žmogaus sielą su kiekvienu puodeliu ir kaimyniniu draugiškumu.

„Starbucks“ misija – tai ne žodžiai ant poperiaus lapo. Tai kompanijos principai ir elgesio normos, kurios apibūdina kompanijos charakterį, pasirinktą būdą plėtoti verslą kiekvieną dieną.

Vizija. Įtvirtinti „Starbucks“ kaip pagrindinį pasaulyje aukščiausios rūšies kavos tiekėją, išsaugant ištikimybę savo bekompromisiams principams. Žemiau išvardinti šeši pagrindiniai principai, padedantis įvertinti priimamus sprendimus ir nenusižengti savo principams:

Pozityviai vertinti įvairovę, kuri yra viena iš jungiančiųjų mūsų verslo dalių.

Teikti pagalbą ir paramą vietos bendruomenėms ir įnešti savo įnašą į aplinkos apsaugą.

Suprasti ir pripažinti, kad pelnas yra pagrindas mūsų tolesniam vystymuisi.

„Starbucks“ socialinės atsakomybės programos turi gilias tradicijas, jos parengtos atsižvelgiant į ateitį. „Starbucks“ “Shared Planet” – tai veiksmai, kurie yra įgyvendinami kartu su kompanijos klientais, kavos augintojais, nustatant normas atsakingam verslui plėtoti ir siekiais kurti geresnę ateitį visiems. Ši programa parengta įsipareigojimais:

Savo darbuotojams (partneriams) „Starbucks“ siūlo lankščias darbo valandas, sąžiningą ir konkurencingą atlyginimą. Siūlomas „Total Pay“ paketas, kuris apima išmokų planus, taupymo planą, vertybinių popierių pasirinkimo teisę, darbuotojų akcijų įsigijimo planą ir partnerių „privilegijas“, kurios sukurtos išskirtinai kompanijos partneriams. Siūlomi visapusiškos medicininės priežiūros planai, kurie apima hospitalizacijos, gydymo įstaigų lankymo, atliekamų tyrimų, nedelsiamos priežiūros, receptinių vaistų, psichologinės pagalbos, priklausomybių nuo cheminių medžiagų, medikamentų gydymo kompensavimą. Dalinai kompensuojamos stomotologų, okulistų paslaugos. Taip pat yra padengiamos alternatyvinių gydymų išlaidos, tokios kaip akupunktūra, homeopatija. „Starbukcs“ remia ir tokius projektus kaip siekimą išlaikyti sveiką gyvenimo būdą. Veikia programos, kurių tikslas suteikti priemones, informuoti apie pasiūlymus siekiantiems išlaikyti ir pagerinti savo sveikatą.

Kompanijos politikoje yra numatyta finansinė parama partneriams, kurie siekia įsivaikinti. Remiami kolektyviniai partnerių užsiėmimai nuo knygų skaitymo iki sportinių užsiemimų. Taip skatinama kolektyvinė politika, tarpusavio santykių gerinimas ir bendravimas. Remiami partneriai, kurie dalyvauja ne pasaulinėse lengvosios atletikos varžybose.

Pertraukų metu darbuotojai gali nemokamai mėgautis kava, arbata ar pieno gėrimais. Taikoma 30% nuolaidos maistui ir kitai produkcijai. Kiekvieną savaitę partneriai gali gauti nemokamą pakuotę kavos ar arbatos.

„Starbukcs“ partnerių nuolaidų sistema siūlo nuolaidas daugelyje vietinių verslo įmonių, tai ir draudimo paslaugos, drabužių, specializuotų prekių parduotuvės ir t.t.

Kaip deklaruojama kompanijos internetiniame puslapyje „esame įsipareigoję savo klientams, visiškai atsidavę jiems, džiaugiames klientų gyvenimu – net jei, tai tik kelios akimirkos praleistos kartu. Mūsų santykiai su klientais prasideda nuo pažado pagaminti gerą produktą, bet mūsų darbas tuo neapsiriboja. Tai daugiau, tai glaudūs santykiai su klientais“.

„Legendinis“ klientų aptarnavimas yra vienas iš svarbiausių prioritetų. Kompanijos siekis, kad klientai jaustusi maloniai, jaukiai, santykiai paremti tarpusavio pagarba ir pagarba žmogaus orumui. Kompanija nepateisina priekabiavimo, diskriminacijos. Savo santykius su klientais kompanija traktuoja tais pačiais principais kaip ir santykiuose su partneriais „pagarba žmogui ir jo orumui“.

  • Ekologija Aprašymai
  • 2014 m.
  • 10 puslapių (4207 žodžiai)
  • Ekologijos aprašymai
  • Microsoft Word 1688 KB
  • Įmonės pristatymas aplinkosauginiu, ekonominiu ir socialiniu aspektu
    10 - 3 balsai (-ų)
Įmonės pristatymas aplinkosauginiu, ekonominiu ir socialiniu aspektu. (2014 m. Balandžio 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-pristatymas-aplinkosauginiu-ekonominiu-ir-socialiniu-aspektu.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 02 d. 22:09