Įmonės reklamos priemonų analizė


Imones reklama. Įmonės reklamos analizė. Imoniu reklama. Reklama įmonėje. Reklamos priemonių tyrimas x imoneje. X įmonės reklamos priemonių analizė. Įmonės reklamos organizavimas. Reklamos imones analize. Imones reklamos tyrimas. Darbo metodikos ir priemonių aprašymas.

Vadybos diplominis darbas. Įvadas. Profesinių kompetencijų, kurias siekiama pademonstruoti baigiamuoju darbu, sąrašas. Reklamos analizė teoriniu aspektu. Reklamos esmė ir ryšys su kitais mokslais. Reklamos tikslų nustatymas. Reklamos procesas ir jo kūrimo etapai. Reklamos rūšys. Rinkos veiksnių vaidmuo įmonės reklamai. Reklaminės kampanijos organizavimas ir planavimas. Reklamos efektyvumo įvertinimas. Reklamos priemonių įvertinimas uab „fauga“ mažeikių filiale. Darbo metodikos ir priemonių aprašymas. Uab „fauga“ mažeikių filialo charakteristika. Uab „fauga“ mažeikių filialo ekonominės veiklos įvertinimas. Aplinkos veiksnių poveikis uab „fauga“ mažeikių filialui ir vykdomai reklamai. Uab „fauga“ mažeikių filialo reklamos rūšys. Uab „fauga“ mažeikių filialo reklama spaudoje. Televizijos reklama. Reklama ant transporto priemonių. Reklama internete. Priedų reklama uab „fauga“ mažeikių filialo. Uab „fauga“ mažeikių filialo reklamos efektyvumas. Išvados ir rekomendacijos. Anotacija. Summary. Informacijos šaltinių sąrašas. Priedai.


Pastaruoju metu kova rinkoje vyksta ne tiek tarp prekių ir įmonių, o tarp prekių ir įmonių įvaizdžių. Todėl kiekvienai įmonei labai svarbu formuoti tokį savo įmonės įvaizdį, kad jis būtų visapusiškai palankus įmonei. Ateities rinkoje tarp gausybės ir panašios kokybės prekių svarbiausią vaidmenį vaidins įmonės ar verslininko įvaizdis, o jo formavimui bus pasitelkiamos visos reklamos rūšys bei priemonės. Vienas svarbiausių veiksnių įtakojančių sėkmingą įmonės veiklą yra teisingai pasirinkta produkto marketingo strategiją. Šiandien Lietuvos rinkoje didelę dalį užima įmonės gaminančios produktus bei teikiančios paslaugas. Norėdamos sėkmingai prekes realizuoti turi praeiti svarbiausius įmonės veiklos kryptis ir uždavinius, kurie turi būti pasiekiami naudojant vieną marketingo strategiją arba išsirinkti tam tikrų strategijų kombinaciją. Reklama padeda vartotojui išsirinkti prekę, skatina atskirus pirkėjus, o kartais ir plačius vartotojų sluoksnius įsigyti prekę. Ji padeda formuoti interesus, papročius, nuomonę, įveikti klaidas ir prietarus, taranauja kultūriniam, moraliniam ir estetiniam žmonių auklėjimui. Reklama apibūdina apibūdina tų ar kitų prekių naudingumą, jų reikšmę, kainas, asortimentą ir kokybę. Gera reklama gali duoti nemažai naudos ir prekes parduodančiai ar paslaugas teikiančiai įmonei, ir tų prekių bei paslaugų pirkėjams. Reklama pirmiausiai tiesiog praneša vartotojui apie prekės egzistavimą, atkreipia į ją potencialių vartotojų dėmesį.

Lietuvos rinkoje didelė standartinių ir nestandartinių plastikinių langų pasiūla. Kaskart vis atsiranda naujesnio, modernesnio dizaino, tobulesnių, kokybiškesnių langų. Tai susiję su naujų technologijų, medžiagų atsiradimu, dizaino pasikeitimu, klientų poreikių tenkinimu. Tad UAB fauga , gaminančiai standartinius ir nestandartinius plastikinius langus ypač aktualu suformuoti optimalų šios produkcijos asortimentą, kuris leistų įmonei gauti kuo didesnį pelną, išlaikyti esamus ir pritraukti naujus užsakovus, bei patenkinti jų poreikius. Pasirinkti geriausi reklamos vaizdavimo bei pateikimo būdai, padaro didžiąją darbo dalį. Norint tai padaryti, reikia aptarti ir išnagrinėti daug atskirų dalių, iš kuri šiuo metu reklama tampa neatsiejamu mūsų gyvenimo palydovu. Be jos neįsivaizduojame ne tik prekybos, paslaugų tiekimo, bet ir apskritai daugelio ekonominių sričių egzistavimo. Reklamos tikslas - paraginti žmones atlikti kokį nors konkretų veiksmą. Reklamos esmė - tai specialiai paruošta, apdorota ir tam tikrai auditorijai perduota informacija.

Įmonės reklamos priemonų analizė. (2011 m. Balandžio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-reklamos-priemonu-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 02:59