Įmonės reklamos pristatymas


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Situacijos analizė. Reklamos problemos. Reklamos galimybės. Swot analizė. Svarbiausi strateginiai sprendimai. Reklamos tikslai. Tikslinė auditorija. Prekės ir paslaugos įvaizdžio pozicionavimas. Reklamos biudžetas. Kūrybinis planas. Žiniasklaidos strategija. Reklama ir kitos rėmimo priemonės. Pasiūlymai ir rekomendacijos. Naudota literatūra.


Mūsų nuomone, norint pasiekti savo tikslų, būtina atsižvelgti į SWOT analizę, kadangi joje matomi visi privalumai ir trūkumai. Orientuodamiesi ja, mes galime realiau žvelgti į įmonės planus ateityje. Pagal ją mes matome ką turėtume keisti, tobulinti, o esamus privalumus išplėtoti į aukštesnį lygį.

Atsižvelgiant į SWOT analizę, turėtume daugiau dėmesio atkreipti į vartotojų poreikius, savo įmonės veiklą padaryti labiau organizuotą, taip pat savo darbuotojus paskirstyti pagal jų darbo pobūdį, kad atliktų savo darbą sąžiningai, o ne užsiimtų pašaline veikla.

Įmonės reklamos pristatymas. (2014 m. Balandžio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-reklamos-pristatymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 18:35