Įmonės rinkodara ir charakteristikos


Vadybos referatas. Įvadas. Uab “ mažeikių varduva “ gamyba ir pardavimas. Gamyba ir jos apimtys. Pardavimo organizavimas. Eksporto kvotos. Uab “ mažeikių varduva” mikro ir makro aplinkos veiksnių analizė. Makro aplinkos įvertinimas perkamosios galios ir kultūros atžvilgiu. Konkurentų, tiekėjų bei vartotojų analizė. Galimybių ir grėsmių vertinimas. Parduotuvių išorinės ir vidaus aplinkos įvertinimas. Transporto stovėjimo aikštelės, privažiavimo ir vietos patogumas pirkėjams. Išorinė informacija, tvarka ir švara. Vidaus aplinkos išplanavimas. Prekių išdėstymo patogumas pirkėjui. Aptarnavimo kultūra. Uab “ mažeikių varduva” rinkodaros elementų įvertinimas. Prekių apibūdinimas. Asortimentas pagal rūšis, jų. Prekių etikečių, prekinių ženklų ir įpakavimo apibūdinimas. Perkamumo kitimas. Prekių kainos ir jų skirtumų analizė. Kainos ir jų skirtumai pagal gamintojus ir jų prekių rūšis. Kainų reguliavimas. Prekių tiekėjai ir jų pasirinkimo motyvai. Tiekėjų apibūdinimas ir jų pasirinkimo motyvai. Sutarčių sudarymas ir užsakymų planavimas. Prekių pristatymas ir atsiskaitymų tvarka. Prekių rėmimas ir jo būdai. Rėmimo priemonės ir jų naudojimo rezultatai. Įsiminusios prekių reklamos analizė. Reklamos projektas. Uab “ mažeikių varduva” pranašumų ir trūkumų analizė. Veiksnių, įtakojančių įmonės veiklos sėkmę, išvardijimas. Bendrovės pranašumų ir trūkumų profilis. Išvados. Literatūros sąrašas.


Jau kelinti metai kaip Lietuva atgavo savo nepriklausomybę.Nuo to laiko daug kas pasikeitė: žmonių mąstymas, gyvenimo supratimas, politinė padėtis, planinę ekonomiką pakeitė rinkos ekonomika, kuri tapo žmonijos progreso varomąja jėga.Šio pereinamojo laikotarpio metu daugelis Lietuvos žmonių ėmėsi verslo arba norėjo juo užsiimti.Vykstant privatizacijai buvo privatizuota daug Lietuvos įmonių, įvairių pastatų, parduotuvių, restoranų ir t.t.Dauguma jų jau bankrutavo .Nesiryžtu pasakyti dėl ko tai įvyko, tačiau yra keletas veiksnių, kurie turėjo, turi ir turės įtakos įvairioms firmoms, bendrovėms rinkos ekonomikoje.Visų pirma tai valstybės vykdoma rinkos politika, tai įstatymai, vyriausybės politikos efektyvumas, kontrolė ir t.t.Antra – tai pačių žmonių, firmų vadovų supratimas apie rinką, prisitaikymas prie jos dėsnių, pranašumas kitų atžvilgiu, nes rinkoje išlieka tik patys stipriausieji.

Firmos sėkmė ar žlugimas priklauso nuo to, kaip jos vadovai sugeba identifikuoti rinkos poreikius, pasirenka konkretų verslą, produktą ar paslaugą, pažįsta konkurentus ir jų veiksmus.

Šiame savarankiškame darbe stegsiuosi atskleisti bendrą UAB “Mažeikių Varduva“veiklos charakteristiką, organizacijos ypatumus, rinkodaros priemonių taikymą, įmonės pranašumus ir išskirtinumą.

  • Vadyba Referatai
  • 2014 m.
  • 31 puslapis (7407 žodžiai)
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 73 KB
  • Įmonės rinkodara ir charakteristikos
    10 - 3 balsai (-ų)
Įmonės rinkodara ir charakteristikos. (2014 m. Balandžio 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-rinkodara-ir-charakteristikos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 02:17