Įmonės rinkodaros analizė (2)


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Rinkodaros komplekso elementai. Rinkodaros orientacija. Rinkos analizė Lietuvoje. Vartotojų rinkos segmentavimas. Prekės politika. Kainos politika. Pateikimo politika. Rėmimo politika. Išvados. Literatūra.


1. Įmonės „ŽENKLIUKAS“ siūlomos prekės – tai visų tipų kelio ženklai ir priekabos, suskitstitos į kategorijas pagal svorį, nuo 100kg iki 2,5t. Prekių kainos žemesnės negu konkurentų ir yra prieinamos vartotojui. Įmonės reklama yra patalpinta intenetinėse skelbimų portalose, laikraščiuose, žurnalose i.t.t.

2. Pasirinkta rinkodaros orientacija – socialinė etinė koncepcija. Įmonė „Ženkliukas“ sieks savo tikslų tenkindama vartotojo poreikius, atsižvelgs į tai ko nori vartotojas, bei į visuomenės interesus. Įmonės gaminami kelio ženklai turi atitikti tam tikras nustatytas normas.

3. Nustatytas vienas stiprus konkurentas, tai UAB„ZONA OPTIMA“ . Didelių pastangų dėti, kad įsitvirrtinti rinkoje ir nugalėti konkurentą nereikės, nes gaminamos prekės yra tokios pat kokybiškos o kaina yra mažesnė nei konkurento.

Įmonės rinkodaros analizė (2). (2014 m. Balandžio 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-rinkodaros-analize-2.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 01:17