Įmonės rinkodaros analizė Kerinti blakstiena


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Rinkodaros kompleksas. Rinkodaros tyrimo analizė. Mikroaplinka. Makroaplinka. Konkurentų analizė. Vartotojų elgsena. Rinkos segmentavimas ir tikslinė rinka. Prekės politika. Kainos politika. Pateikimo politika. Rėmimo politika. Išvados. Literatūra. Priedai.


Temos aktualumas: Įmonė – tai pelno siekiantis ūkio subjektas. Nuo jos veiklos rezultatų priklauso šalies ekonomikos potencialo augimas. Įmonių veiklą reglamentuoja Lietuvos Respublikos įmonių įstatymas. Kiekviena įmonė turi savo klientų ratą ir kuo geriau stengiasi tenkinti jų poreikius. Tam, kad juos išsiaiškintume – įmonei reikalinga atlikti įvairius rinkodaros tyrimus, vykdyti apklausas ir t.t. Ypač svarbu yra išsiaiškinti, ko tikisi klientas pirkdamas prekę ar naudodamasis paslauga, kadangi pasiūla gali neatitikti paklausos. Tad įmonės rinkodaros specialistų pagrindinis darbas – stengtis, kad įmonės tikslai būtų įgyvendinti, o kartu – patenkinti vartotojo poreikiai.

Pardavimų skatinimas: mini pristatymai rengiami Vilniaus Akropolyje prie „Kristianos“ ar „Douglas“ parduotuvių, kuriuos rengia UAB „Totem Promo“ reklamos agentūra, nuolaidų kortelės, dovanų čekiai;

Asmeninis pardavimas: 3 vadybininkai, 6 pardavėjai;

Ryšiai su visuomene: dažome „Mados infekcijos“ modelius, televizijos šou „Lietuvos balso“ dalyves.

2. Įmonė vadovaujasi prekės koncepcija. Įmonė, siekdama savo tikslų, gamina išskirtinių savybių bei aukštos kokybės blakstienų tušus.

Sudarėme internetinę apklausą norėdamos išsiaiškinti blakstienų tušų paklausą ir kitus svarbius aspektus, į kuriuos atsižvelgia mūsų klientai pirkdami prekę. Ši apklausa padės išsiaiškinti tikslinės rinkos ypatumus.

Iš pateiktos diagramos matome, kad iš visų 307 apklaustųjų daugiausiai buvo nuo 20 iki 22 metų asmenų. o mažiausiai respondentų atsakinėjo šią anketą, kurių amžius siekė virš 26 ir 24-26 metų.

Dauguma apklaustųjų – net 80,5% (247 respondentai) – gyvena Vilniuje, mažiausiai atsakiusių 1% (3 respondentai) – Panevėžyje.

33,9% respondentų gaunamos pajamos siekia nuo 400 iki 800 Lt pajamų, 24,1% apklaustųjų gauna nuo 200 Lt iki 400 Lt per mėnesį ir tik 6,2% uždirba virš 1500 Lt.

Norėjome sužinoti, kokius blakstienų tušus daugiausiai renkasi respondentai, todėl uždavėme tokį klausimą. Matome, kad daugiausiai, t.y. 42,4%, renkasi ilginantį blakstienų tušą, o mažiausiai – 4,2% riečiantį blakstienas.

Mums svarbu, kokios rūšies – atsparius vandeniui ar ne – blakstienų tušus renkasi mūsų klientai. 79%, t. y. 241 respondentų atsakė, kad perka lengvai nuplaunamą, nuvalomą blakstienų tušą, o likę 20,8%, t.y. 66 respondentai, perka vandieniui atsparų blakstienų tušą.

Norėdamos sužinoti, kiek apklaustųjų respondentų renkasi blakstienų tušą jautrioms akims, uždavėme tokį klausimą. Sužinojome, kad 45,6% respondentams tai neaktualu, 37,1% neteikia pirmenybės ir tik 17,3% apklaustųjų renkasi jautrioms akims skirtą blakstienų tušą.

Didelę reikšmę turi tai, kokį gamintoją klientai renkasi pirkdami prekę. Rezultatai parodė, kad dauguma klientų renkasi L‘Oreal, Max Factor – 41,7%. 24,4% apklaustųjų teigia, kad renkasi kito gamintojo nei yra pateikta. 22,1% respondentų perka Maybelline arba Rimmel gamintojo blakstienų tušus.

Įdomu buvo sužinoti, kokios spalvos blakstienų tušą klientai naudoja. Iš apklausos rezultatų matome, kad didžiausia dalis 96,4%, t.y 292 respondentai, renkasi juodos spalvos blakstienų tušą, o tik 1,3% (3 respondentai) renkasi kitos spalvos.

Labai svarbu žinoti, koks aspektas daro įtaką perkant blakstienų tušą. Rezultatai parodė, kad didžiausia reikšmė yra kokybė (38,4%) ir šepetėlio tipas (36,8%), o tik 1,3% – blakstienų tušo sudėtis. 56 apklaustųjų (18,6%) atkreipia dėmesį į kainą.

Kad galėtume nuspręsti, kokiomis kainomis geriausia prekiauti blakstienų tušais, uždavėme klausimą, kiek kiekvienas klientas išleidžia pinigų. Rezultatai parodė, kad daugiausiai klientų (60%) išleidžia nuo 25 iki 50 Lt tušui, 21,8% blakstienų tušą renkasi kainuojantį nuo 10 iki 25 Lt. Mažiausiai klientų (2,6%) blakstienų tušui skiria daugiausiai pinigų – virš 100 Lt.

  • Marketingas Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 31 puslapis (3799 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 710 KB
  • Įmonės rinkodaros analizė Kerinti blakstiena
    10 - 5 balsai (-ų)
Įmonės rinkodaros analizė Kerinti blakstiena. (2016 m. Sausio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-rinkodaros-analize-kerinti-blakstiena.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 08:52