Įmonės rinkodaros analizė Sport life


Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Rinkodaros kompleksas. Išvados. Literatūra.


Darbo tikslas: įgyti žinių ir sugebėjimų, kurie leistų suprasti rinkodaros turinį ir reikšmę ir naudingumą analizuojant ir sprendžiant ekonomikos ir verslo problemas.

Darbo uždaviniai:

1.Surinkti ir susisteminti literatūros šaltinius, apibendrinti duomenis;

2.Teorines žinias pritaikyti praktiniame darbe.

Darbo metodai: mokslinės teorinės literatūros ir kitų informacijos šaltinių analizė.

Įmonės Sport life tikslai:

•Išgyvenimas. Sporto klubų rinkoje egzistuoja daug smulkių ir stambių konkurentų, o ypač Vilniuje šioje rinkoje egzistuoja didelė konkurencija, kurią sąlygoja kaina, pateikimas, paslaugų teikimas bei rėmimas. Norėdama parduoti savo paslaugas, įmonė orientuojasi į konkurentų kainas, kurie priklauso tai pačiai rinkai. Tikėdamiesi palankios pirkėjų reakcijos atsižvelgiame į socialinę – kultūrinę padėtį, vidutinį pajamų lygį šalyje.

•Pelno maksimizavimas. Įmonė stengiasi teikti tik kokybiškas paslaugas. Įvertina paklausą ir išlaidas ir nustato kainą, kuri garantuoja maksimalų pelną. Nustatyta kaina įmonės Sport life truputį žemesnę nei konkurentų, kurių paslaugų kokybė nesiskiria, bei reklamos pagalba siekia privilioti naujus klientus ir taip didindama įmonės pelną.

•Paklausos nustatymas

Pirkėjo norus ir galimybes atspindi paklausa.

Paklausa - tai ryšys tarp skirtingų prekių (paslaugų) kiekių, kurias pirkėjai nori įsigyti priklausomai nuo prekių( paslaugų) kainos.

Pasiūla – tai ryšys tarp skirtingų prekių kiekių, kurias pardavėjai gali parduoti priklausomai nuo prekių kainos.

Įmonės sport life pasirinkta rinka yra prieinama rinka. Prieinama rinka (angl. available market) yra grupelė vartotojų, kurie domisi produktu bei turi pakankamai pajamų jai įsigyti. Bendrovė riboja pardavimus ir nusitaiko į konkrečias pirkėjų grupes.

•Kaštų įvertinimas

Nustatydama paslaugos kainą, įmonė įvertina tai paslaugai teikti sunaudoti kaštai.

Įmonės rinkodaros analizė Sport life. (2015 m. Kovo 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-rinkodaros-analize-sport-life.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 02:39