Įmonės rinkodaros analizė


4p analize. Rinkodaros elementai. Įmonės rinkodara. Rinkodaros kursinis darbas. Marketingo kompleksas 4p. 4p rinkodara. Įmonės marketingo analizė. Rinkodaros kursinis. Rinkodara 4p. Įmones rėmimo analizė.

Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Rinkodaros komplekso programos elementai. Rinkodaros orientacija įmonėje. Mikroaplinkos elementai. Makroaplinkos elementai. Įmonės „griausmas“ rinkos analizė lietuvoje. Rinkoje esančių konkurentų veiklos analizė. Išvados apie konkurentus. Rinkos segmentavimas. Rinkos segmentavimas. Įmonės tikslinė rinka. Vartotojo elgesio (išorės ir vidaus) faktoriai. Išoriniai vartotojo elgesio faktoriai. Vidiniai vartotojo elgesio faktoriai. Prekės politika. Prekių charakteristika. Prekių indentifikavimo elementai. Prekės įpakavimas. Kainų politika. Kainos nustatymo metodas. Taikomos kainų nustatymo strategijos. Pateikimo politika. Prekių pateikimo kanalas. Prekės pateikimo metodas. Rėmimo politika. Rėmimo veiksmai ir priemonės. Reklaminiai pranešimai. Įmonės rėmimo biudžetas (. Mėn. ). Išvados. Litearūros sąrašas.


Rinkodara yra plačiai paplitusi kasdieniniame gyvenime ir dažniausiai suprantamas kaip verslo įmonių veiklos būdas.

Amerikos rinkodaros asociacija rinkodarą apibūdina kaip prekių, idėjų ir paslaugų sumanymo, kainų nustatymo, rėmimo ir paskirstymo, planavimo bei vykdymo procesą, siekiant sukurti mainus ir patenkinti individų bei organizacijų tikslus.

šio savarankiško darbo tikslas yra parašyti įmonės griausmas rinkodaros analizę, kurią rašant įgytume reikiamų žinių ir sugebėjimų, kurie padėtų suprasti rinkodaros turinį ir reikšmę bei naudingumą analizuojant ir sprendžiant ekonomikos ir verslo problemas.

Pagrindiniai uždaviniai rašant darbą yra mokėti susirasti reikiamos informacijos ir ją apibendrinti, taip pat rinkodaros kompleksas – tai tarpusavyje susijusių veiksmų ir sprendinių visuma, kurie yra naudojami vartotojų poreikiams patenkinti ir firmos tikslams pasiekti.

Rinkodaros komplekso elementai (4p) yra prekė (1p – product), kaina (2p – price), prekių pateikimas (3p – place) ir prekių rėmimas (4p – promotion).

. Prekė (1p) – tai elementas, apimantis sprendimus ir veiksmus, susijusius su pardavimo objekto kūrimu bei keitimu. Šis elementas taip pat suprantamas kaip prekės apiforminimo, įpakavimo, pavadinimo, prekinio ženklo, garantijų, bei panašūs klausimai. Prekės įvairios savybės suskirstytos į tris lygmenis: pirminė p. Kaina (2p) – tai elementas, apimantis sprendimus ir veiksmus, susijus. Prekių pateikimas (3p) – tai elementas, apimantis veiksmus ir sprendimus, susijusius su pateikimo kanalų parinkimu ir prekių perkėlimu į vartotojui patogią vietą jam patogiu laiku ir forma. Pateikimo kanalas – tai grandinė įmonių, kurios dalyvauja prekių judėjimo nuo gamintojo iki vartotojo procese. Prekių rėmimas (4p) – tai elementas, kuris apima veiksmus ir sprendimus, kurie siekia informuoti pirkėjus apie prekes ir įtikinti juos prekes pirkti.

įmonė savo prekes reklamuos spaudoje, internete, įvairiuose lankstinukuose. Skatins įvairiomis akcijomis, nuolaidos pastoviems klientams. Išskirtinįmonė pasiriko rinkodaros orientaciją, dar vadinama marketingo orientacija. Tai yra tokia verslo orientacija, kurios esmę sudaro įmonės pastangos siekti savo tikslų kuo geriau tenkinant vartotojų poreikius.

šioje koncepcijoje kuriamas ilgalaikis ryšys su vartotoju, siekiamas, kad jis sugrįštų nekartą. Įsigijęs reikiamą ir kokybišką prekę, jis ne tik kad pamėgs įmonę pats, bet ir papasakos apie ją savo pažįstamiems.

Įmonės rinkodaros analizė. (2010 m. Gruodžio 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-rinkodaros-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 13:40