Įmonės rinkodaros įvertinimas


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Įmonės rinkodaros planavimo teoriniai aspektai. Rinkodaros planavimo esmė. Rinkodaros plano sudėtinės dalys ir metodai, skirti rinkodaros planavimui. Įmonės misija. Įmonės tikslai. Metodai, skirti rinkodaros planavimui. Rinkodaros tikslai, strategijos ir biudžetas. Uab „šalna“ rinkodaros planas. Įmonės pristatymas. Įmonės aplinkos analizė. Rinkodaros tikslai. Rinkodaros strategijos. Pagal tikslinę rinką. Pozicionavimas. Rinkodaros biudžetas. Išvados ir siūlymai. Literatūra.


Kiekvienoje įmonėje atliekama daugybė funkcijų, kurios visiškai ar bent iš dalies priskirtinos rinkodarai. Bendrovės kuria, tobulina prekes, reguliuoja jų kainas ir jas parduoda. Tam, kad įmonė gyvuotų ir duotų pelno, šiuos veiksmus tikslinga planuoti. Įmonės, planuojančios savo veiklą, kuriančios rinkodaros planus, rečiau bankrutuoja, jų veikla yra sėkmingesnė ir pelningesnė.

Šiame darbe išsamiau panagrinėsime įmonės rinkodaros planą.

Objektas - UAB „Šalna“ – parduotuvių tinklas, prekiaujantis kailiniais puskailiniais, odinėmis pirštinėmis, kepurėmis.

Problema – maža apyvarta ir rinkos užimama dalis.

Tikslas – išanalizuoti įmonės aplinką, nustatyti priemones apyvartai didinti ir didesnei rinkos daliai užimti.

Uždaviniai:

1.Susipažinti ir išanalizuoti literatūrą, susijusią su darbo tema;

2.įvertinti įmonės aplinką;

3.numatyti rinkodaros tikslus ir marketingo strategiją.

Teorinėje darbo dalyje paanalizuosiu literatūrą, susijusią su darbo tema.

Praktinėje darbo dalyje pateiksiu UAB „Šalna“ rinkodaros plano detales, išsiaiškinsime kaip jis veikia, ar įmonė nukreipia savo veiklą reikiama linkme ir pan.

Įmonės rinkodaros įvertinimas. (2015 m. Vasario 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-rinkodaros-ivertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 02:16