Įmonės rinkodaros planas


Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Rinkodaros samprata. Įmonės rinkodaros planas. Įmonės veiklos apibūbinimas. Įmonės misija, tikslai, uždaviniai. Įmonės aplinkos analizė. Įmonės rinka ir vartotojų elgsena. Įmonės rinkodaros komplekso elementai. Išvados. Literatūra.


Pagrindinis rinkodaros tikslas – maksimaliai patenkinti vartotojų poreikius. Siekiant šio tikslo bei ilgalaikės sėkmingos veiklos rinkoje, būtina sekti ir stebėti konkurentų veiksmus, jų siūlomas prekes, paslaugas ir kokybę, analizuoti galimos naujos paslaugos ar prekės įvedimą rinkoje. Siekiant sėkmingai vykdyti savo veiklą būtina atlikti ne tik atskirų prekių ar paslaugų rinkodaros planavimą, bet ir parengti detalų įmonės rinkodaros planą.

Tyrimo tikslas – sudaryti UAB „Žūklės“ rinkodaros palną.

Tyrimo objektas: Įmonė UAB „Žūklės “.

Tyrimo uždaviniai:

1.Išanalizuoti UAB „Žūklės “ veiklą.

2.Išnanalizuoti UAB „Žūklės “ rinką.

3.Ištirti UAB „Žūklės “ rinkodaros komplekso elementus.

4.Pateikti išvadas.

Tyrimo metodika: literatūros ir mokslinių šaltinių analizė.

Įmonės rinkodaros planas. (2013 m. Gruodžio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-rinkodaros-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 00:33