Įmonės rinkodaros projektas


Marketingo projektas. Įvadas. Rinkodaros komplekso programos elementai. Rinkos tyrimas. Rinkodaros aplinkos konurėntų analizė vartotojo elgesio faktoriai rinkos segmentavimas prekė kaina pateikimas remimas. Rinkodaros aplinkos. Konkurėntų analizė. Vartotojo elgesio faktoriai. Rinkos segmentavimas. Prekė kaina pateikimas. Prekė. Kaina. Pateikimas. Remimas. Išvados. Literatūra. Priedai.


Sparčiai besikeičiančioje ir dinamiškoje XXI amžiaus aplinkoje, rinkodara turi didžiulę įtaką bendrovės sėkmei. Finansai, gamyba, operacijų valdymas bei kitos verslo funkcijos nėra svarbios, jei potencialūs klientai nieko nežino apie įmonę ir jos teikiamas paslaugas, tačiau visų pirma reikėtų išsiaiškinti ar teikiama prekė ar paslauga yra paklausi ir tenkinanti tam tikrus poreikius. Todėl įkurdami įmonę mes stengsimės pateikti vartotojui išskirtinę paslaugą, teisingai nustatyti kainą, išanalizuoti konkurentus, organizuoti reklamą bei taikyti kitas rinkodaros priemones tam, kad įmonė veiktų sėkmingai

Darbo tikslas – įgyti žinių ir gebėjimų praktiškai pritaikyti rinkodaros žinias sprendžiant su verslu susijusias problemas.

Darbo uždaviniai:

Atlikti būsimos gėliu pardotuvės UAB ,,EliVi“ rinkodaros planą.

Išanalizuoti anketos apie gėliu poreiki rezultatus ir parašyti kaip įmonė turėtų koreguoti savo veiklą atsižvelgdama į juos.

Paskirstymas (3P) – tai marketingo komplekso elementas, kuris apima sprendimus ir veiksmus, susijusius su prekių judėjimu nuo gamintojo iki vartotojo.

1P –Parduosime skintas gėlės ir komponuosime progines gėlės.

3P – Vilnius, Liepkalnio gatvė.

4P – Reklama: internetinė, radijo, kalendorius, lanksinukai.

Pardavimu skatinimas: pirkėjams įteiksime mūsų gėlių salono kalendorius ir darysime 5 prc. nuolaidos savaitgaliais.

Rišiai su visuomene: remsim Alytaus vaiku namus.

Tyrimo tikslas - išsiaiškinti ar mūsų prekybos paslaugos turies paklausos rinkoj.

1. Sužinoti į koki pirkėju auditorija turėtu orientuotis mūsų įmonė.

3. Sužinoti kokios komunikacijos priemonės daro įtaka klientų pirkimui.

Pagal pateiktus duomenis matome, kad daugiausiai į mūsų anketą atsakė moterys, net 66,7 procento.

Anketą atsakė daugiausiai iki 20 metų respondentai 60,3 procentai. Antroje vietoje nuo 21 iki 35 metų 38,1 procento. Vadinasi šioms amžiaus grupėms yra didžiausias gėlių poreikis.

Į šį klausimą žmonės atsakė, jog jų vidutinės pajamas yra nuo 1000 iki 1500 litų 65,1 procento. Vadinasi, pajamos nėra pačios didžiausios. Net 14,3 procento žmonių į šį klausimą neatsakė.

Pagal pateiktus duomenis galima matyti, jog į šią anketą daugiausiai moksleivių 46 procento, antroje vietoje studentai 33,3 procento. Dirbančių procentas yra gerokai mažesnis tik 19 procentų.

Kadangi didžioji dalis į anketą atsakė moksleivių, tad juos domina labiausiai pavienės gėlės net 71,4 procento. Mažiausiai žmonių domina vazoninės gėlės tik 9,5 procento.

Mūsų anketos respondentams gėlių kaina yra labia svarbi. Taip atsakė net 90,5 procento žmonių.

Paklausus žmonių, kur jie dažniausiai perka gėles 46 procentai atsakė, kad gėlių salonuose, 39,7 procento atsakė, kad kur patogiau. Gėlių apklaustieji visai neperka prekybos centruose. Šis atsakymas labia nustebino.

Kadangi reklama gėlių pirkimui daro labai mažą įtaką, tai daugiausiai apklaustųjų į šį klausimą atsakė, kad nekreipia dėmesio 68,3 procento, o jei atkreipia tai į televizine 11,1 procento.

Pagal pateiktus duomenis matome, kad žmonėms svarbus greitas ir kokybiškas aptarnavimas 54 procento, labia svarbus 34,9 procento, kad nesvarbus neatsakė nei vienas žmogus, o neturi įtakos 11,1 procento žmonių.

Matome, kad 81 procentas atsakiusių nėra pirkę gėlių per internet, 15,9 procento net nezinojo, jog taip galima, o pirkusiųjų yra 3,2 procento.

14. Ar jus naudojatės tokia paslauga kaip gėlių pristatymas į namus?

Kadangi apklaustieji nežinojo, jog tokia paslauga kaip užsakymas per internet galimas, tad 92,1 procento žmonių nėra pasinaudije šia paslauga, o 7,9 procento tai yra išbandę.

  • Marketingas Projektai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 33 puslapiai (4773 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo projektai
  • Microsoft Word 130 KB
  • Įmonės rinkodaros projektas
    10 - 9 balsai (-ų)
Įmonės rinkodaros projektas. (2015 m. Gruodžio 31 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-rinkodaros-projektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 13:55