Įmonės rinkodaros veiklos ir veiksmų vertinimas Tele2


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Įmonės rinkodaros veiklos ir veiksmų analizės teorinis pagrindimas. Rinkodara. Rinkodara kaip mokslas. Marketingo strategija. Marketingo kompleksas. Prekė (paslauga). Kaina. Paskirstymas (pardavimo vieta). Rėmimas. Uab „Tele2“. Rinkos analizė. Rinkos apžvalga. Konkurentų analizė. Rinkos pasiskirstymas. Pozicionavimo žemėlapis. „TELE2“ marketingo strategija. Įmonės misija ir vertybės. Marketingo strategija. Segmentavimas. Tiksliniai segmentai. TELE2 Marketingo kompleksas. Prekė. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas. Reklama. Pardavimų skatinimas. Asmeninis pardavimas. Ryšiai su visuomene. „TELE2“ Įmonės įvaizdis. Prekės ženklas. Ženklodara. TELE2 įvaizdis. „TELE2“ prekės ženklo identifikatoriai. Pavadinimas. Logotipas „Tele2“, „Bitė“, „Omnitel“. Šūkis. Įmonės rinkodaros veiklos ir veiksmų efektyvumas ir rezultatyvumas. Įmonės pasiekimai ir veiklos rezultatai. Ssgg analizė. Apklausa ir jos analizė. Išvados ir siūlymai. Bibliografija. Priedas.


Temos aktualumas. Šiuolaikiniame pasaulyje, kai prekių ir paslaugų pasiūla yra itin didelė ir nuolatos auga, o konkurencija ypač arši, įmonės turi sugalvoti vis naujesnių, įdomesnių ir įtaigesnių būdų, kaip pasiekti savo strateginius tikslus, kurie, beje, neretai sutampa su įmonės rinkodaros strategija. Kiekvienos įmonės strateginis tikslas – sukurti tokią prekę ar paslaugą, kuri geriausiai tenkintų vartotojų ir visuomenės poreikius bei garantuotų įmonės galimybes gauti stabilų pelną. Čia į pagalbą ateina rinkodara, kuri įmonėse atlieka vis svarbesnį ir svarbesnį vaidmenį. Rinkodara – tai poreikių išaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis siekti žmogaus ar organizacijos tikslų.

Kalbant apie patį rinkodaros terminą, Lietuvių kalbos komisijos sprendimu šiuo terminu turėjo būti pakeistas terminas „marketingas“, kuris beje, apėmė kur kas platesnį spektrą veiksmų, nei kad pastarasis terminas „rinkodara“. Todėl savo darbą rašysiu remdamasi ir marketingo teorija – tai leis man atlikti išsamesnį ir kokybiškesnį tyrimą.

Darbo objektas – mobiliojo ryšio bendrovė UAB „TELE2“. Jos rinkodaros veiklos ir veiksmų vertinimas.

Darbo tikslas – išnagrinėti TELE2 rinkodaros veiksmus, pateikti jų analizę, padaryti išvadas ir pateikti pasiūlymus.

Darbo uždaviniai:

1.Išnagrinėti teorinius rinkodaros aspektus, kuriais remsiuosi darydama įmonės veiksmų analizę.

2.Surinkti pirminius rinkos tyrimo duomenis.

3.Surinkti antrinius rinkos tyrimo duomenis.

4.Padaryti gautų duomenų analizę.

5.Padaryti išvadas ir pateikti pasiūlymus.

Tyrimo metodai:

Literatūros analizė, lyginamoji duomenų analizė, konkurentų analizė, pozicionavimo žemėlapis, SWOT (SSGG) analizė, kainų palyginimo tyrimas, prekės ženklo tyrimas, vartotojų apklausa.

Kursinio darbo struktūra: turinys, įvadas, teorinė kursinio darbo dalis, apimanti 1 skyrių, praktinis teorijos pritaikymas analizuojant pasirinktą įmonę, apimantis 7 skyrius, apklausos duomenų apibendrinimas, išvados, literatūros sąrašas, kurį sudaro 49 šaltiniai, ir 3 priedai, įskaitant 17 diagramų, 10 lentelių ir 12 paveikslų.

Kursinio darbo rezultatai: išanalizuoti gautus duomenis, padaryti išvadas ir pateikti pasiūlymus, kurie padėtų pagerinti „TELE2“ įmonės veiklos efektyvumą.

  • Marketingas Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • 42 puslapiai (8882 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 3365 KB
  • Įmonės rinkodaros veiklos ir veiksmų vertinimas Tele2
    10 - 7 balsai (-ų)
Įmonės rinkodaros veiklos ir veiksmų vertinimas Tele2. (2015 m. Vasario 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-rinkodaros-veiklos-ir-veiksmu-vertinimas-tele2.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 00:38