Įmonės rinkodaros veiklos įvertinimas


Umega darbas. Ab umega. Stambių gabarytų metalo gaminiai. Diplominiai apie rinkodaros elementa preke. Umega konkurentai. Prekiu paskirstymo ivertinimas imoneje. Darbas umega. Umega veikla. Ab ragutis ssgg. Įmonės rinkodaros veikla.

Ekonomikos kursinis darbas. Metalo gamybos įmonė. Įvadas. Ab „umega” makro ir mikro aplinkos tyrimas. Ab „umega” makroaplinkos tyrimas. Ab „umega” mikroaplinkos tyrimas. Konkurentų siūlomos prekės. Siūlomos prekės. Konkurentų privalumai ir trūkumai lyginant su įmone ab„umega”. Ab „umega” ssgg analizė. Stiprybės. Tikslinė rinka. Įmonės rinkodaros komplekso elementų analizė. Prekių paskirstymo analizė. Kainų analizė. Prekių paskirstymo analizė. Rėmimo komplekso analizė. Išvados ir pasiūlymai. Pasiūlymai. Literatūra:.


Tiriamasis objektas. Įmonės AB „Umega“ rinkodaros veiklos įvertinimas.

Darbo tikslas. Šio darbo tikslas yra išanalizuoti AB „Umega” rinkodaros vykdomą veiklą. Užsibrėžtam tikslui pasiekti buvo suformuluoti šie uždaviniai:

1.Išsiaiškinti AB „Umega” veiklą.

2.Atlikti AB „Umega” makro ir mikro aplinkos tyrimą.

3.Atlikti AB „Umega” SSGG analizę.

4.Ištirti AB „Umega” rinką ir rinkodaros strategijas

5.Atlikti AB „Umega” komplekso elementų analizę

6.Pateikti išvadas ir pasiūlymus AB „Umega”.

AB „Umega” – tai 2005 metų pradžioje susijungusių dviejų pramonės lyderių AB „Umega” ir „Utenos elektrotechnika” įmonė. Gaminanti įvairius stambių gabaritų metalo gaminius, bei apdirbanti metalą.

Šiuo metu bendrovėje veikia du padaliniai: Elektrotechnikos ir Ūkio technikos skyriai.

1.AB „Umega” didesnį poveikį turi makroaplinka nei mikroaplinka, nes joje yra svarbiausias veiksnys mokslinė – technologinė aplinka, kurioje vykstantis spartus techologijų vystymasis, gali pakeisti bendrovės gamybos proceso darbus, jų specifiką, reikėtų apmokyti darbuotojus kaip elgtis su naujomis technologijomis. Visam tam reikėtų ne tik piniginių lėšų, tačiau ir nemažai laiko. Šio, o taip pat ir kitų labai svarbių veiksnių: ekonominės, gamtinės, teisinės – politinės, įmonė negali įtakoti, gali juos tik stebėti ir bandyti prie jų prisitaikyti. Iš mikroaplinkos svarbiausias veiksnys yra esami ir naujai atisrandantys konkurentai, kurie gali įmonę išsumti iš rinkos. Svarbūs ir kiti veiksniai, tokie kaip pirkėjai, tiekėjai, pardavimų pagalbininkai. Mikroaplinką įmonė gali įtakoti ir ją keisti.

2.Atlikus SSGG analizę, galima daryti tokią išvadą, kad įmonė yra pakankamai stipri įmonė. Ji turi nemažai nuolatinių klientų, kurie yra patenkinti gaminių kokybe ir su kuriais yra sudaromos ilgalaikės sutartys. Be to turi dvi dukterinies įmones, nemažai verslo partnerių, patikimus tiekėjus. Dėl šių priežasčių įmonė šiuo metu rinkoje jaučiasi gana tvirtai. Tačiau dar yra sričių, kur įmonei reikia tobulėti ir skirti daugiau dėmesio, t.y. tobulinti savo gaminius, kurti naujus, pakeisti senus įrengimus, nes dėl jų yra teršiama aplinka. Yra nemažai veiksnių, kurių įmonė negali įtakoti, bet jie įtakoja įmonę. Tai Lietuvos ekonominė padėtis, įstatymai ir teisinė sistema, technologijų atsiradimas ir pan. Šiuos veiksnius įmonei belieka stebėti ir bandyti prisitaikyti prie jų.

Įmonės rinkodaros veiklos įvertinimas. (2012 m. Gruodžio 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-rinkodaros-veiklos-ivertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 20:25