Įmonės ryšių su visuomene strategijos parengimas


Ryšiai su visuomene strategijos. Ssgg analizerekomendacijos. Rysiai su visuomene strategija. Komunikacijos veiksmu planas. Kuriose svarbią vietą užima jo turtas, pajamos, sveikata. X imones rysiu su visuomene analize. Imones rysiu su visuomene planas. Strategijų ryšys įmonėse. Draudimo kompanijos strateginis planas. Gjensidige strateginis planas.

Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Ne gyvybės draudimo rinka. Aas “gjensidige baltic" rsv tikslai ir veiksmų planas. Auditorijos tyrimo analizė. Rsv strategijos parengimas. Komunikacijos strategijos pagrindimas ir apžvalga. Konkurentų komunikacijos apžvalga. Aas “gjensidige baltic“ komunikacijos swot analizė. Rekomendacijos pozicionavimui. Strateginiai komunikacijos tikslai ir taktiniai uždaviniai. Tikslinės auditorijos. Žinutės pagrindinėms auditorijoms. Komunikacijos kanalai ir jų apžvalga. Efektyvumo vertinimas. Taktinių veiksmų kalendorius. Išvados ir siūlymai. Literatūra. Priedai.


Kiekvienas žmogus gyvena tam tikromis socialinėmis ekonominėmis sąlygomis, kuriose svarbią vietą užima jo turtas, pajamos, šeimyninė padėtis, sveikatos būklė. Kartu žmogų nuolat lydi baimė visą tai prarasti. Siekdami apsaugoti save ir turtą, ūkio subjektai ar asmenys šią riziką perduoda draudimo įmonėms ir draudimo tarpininkams. Ekonominiu požiūriu draudimas atlieka kapitalo, pajamų ir kredito išsaugojimo funkcijas, yra svarbus kapitalo rinkos investuotojas, darbo rinkos vartotojas, apsaugo nuo nuostolių arba juos sumažina. Socialiniu požiūriu draudimas vertinamas kaip žmonių gerovės palaikymo ir turtinių skirtumų mažinimo priemonė. Todėl draudimo įmonių veikla svarbi tiek visos šalies ekonomikos, tiek ir atskiro draudėjo atžvilgiu bei yra viena iš perspektyviausių verslo rūšių. Lietuvos draudimo rinka, palyginti su ki­tomis užsienio šalimis, yra gana jauna, be­sivystanti. Pastaraisiais metais ji sparčiai didėja. Šį augimą lėmė stabili šalies politinė padėtis, gerėjantys šalies makroekonominiai rodikliai, didėjantis gyventojų pasitikėjimas privačiomis draudimo bendrovėmis.

Aas gjensidige baltic - norvegijos kapitalo ne gyvybės draudimo bendrovė Lietuvoje savo veiklą vykdanti nuo 2006 metų jau turi daugiau nei 120 pardavimo skyrių kurie aptarnauja daugiau nei 751 tūkst. Fizinių ir juridinių asmenų, šiuo metu įsitvirtinusi tarp penkių didžiausių baltijos šalių ne gyvybės draudimo įmonių, o užimama draudimo rinkos dalis sudaro beveik procentus.

Darbo tikslias - parengti aas gjensidige baltic bendrovei efektyvią ry tyrimo metodas ir priemonės – darbe remtąsi moksline ir statistine literatūra, internet draudimo rinka- tai finansų rinkoje veikiantis mainų mechanizmas, suvedantis draudimo paslaugų pardavėjus ir pirkėjus, taip suformuojant draudimo paslaugų pasiūlą ir paklausą, kurią reguliuoja ypatingą piniginių santykių forma draudimo įmoka- draudimo išmoka ir kuri leidžia abejiems šios rinkos dalyvių pusėms realizuoti savo tikslus bei kartu užtikrinti šalies ekonominės ir socialinės raidos dalyvių efektyvumą.

Remiantis Lietuvos respublikos draudimo priežiūros komisijos (lrdpk) skelbiamais duomenimis, galima įvertinti, kaip kito Lietuvos draudimo rinkos dydis 2007-2010 metais, kaip kito gyvybės ir ne gyvybės draudimo sa lrdpk pateikiamų duomenų apie pasirašytas draudimo įmokas analizė rodo, kad 2007-2010 metais Lietuvos draudimo rinka didėjo išskyrus 2008 metus. Minėtais metais draudimo rinka buvo mažiausia per visą analizuojamą laikotarpį.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2011 m.
  • 34 puslapiai (6770 žodžių)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 105 KB
  • Įmonės ryšių su visuomene strategijos parengimas
    8 - 3 balsai (-ų)
Įmonės ryšių su visuomene strategijos parengimas. (2011 m. Birželio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-rysiu-su-visuomene-strategijos-parengimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 22:33