Įmonės socialinė atsakomybė TEO LT


Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Apie įmonę. Istoriniai faktai. Bendras aprašymas apie įmonę. TEO įmonės misija, vizija ir vertybės. TEO požiūris į socialinę atsakomybę. TEO socialinės atsakomybės politika. TEO darnaus vystymosi procesai. Strateginis TEO įmonės veiklos kryptys gerinant įmonės socialinę atsakomybę. Išvados. Literatūra.


TEO LT bendrovė užimanti lyderio pozicijas – interneto, fiksuoto telefonų ryšio, duomenų perdavimo bei mokamos televizijos rinkose. Įmonės veikloje taikomos pačios moderniausios technologijos.

Temos aktualumas. TEO LT įmonė siekianti naujovių susijusi su internetu, televizija, naujosiomis technologijomis. Būtent todėl šios įmonės socialiai atsakinga veikla labai svarbi, tai pavyzdys, kurį mato ateinančios kartos. Taip pat labai svarbu skatinti tobulėti moderniasias technologijas.

Darbo tikslas – išanalizuoti TEO įmonės vykdomą socialinę politiką bei gerosios praktikos pavyzdžius.

Darbo uždaviniai:

Aptarti įmonę, jos veiklą, misiją, viziją, tikslą;

Išnagrinėti įmonės požiūrį į socialinę atsakomybę;

Išanalizuoti gerosios praktikos pavyzdžius;

Aptarti įmonės socialinės atsakomybės politiką;

2011 m. birželį „TeliaSonera“ perėmė iš savo dukterinės įmonės „Amber Teleholding A/S“ kontrolinį TEO akcijų paketą.

Siūlo savo paslaugas ir produktus garbingai, nesinaudoja nesąžiningais ar apgaulingais būdais.

TEO siekia, kad eksploatuojami ryšių tinklai būtų saugiausi pasaulyje, įmonė apsaugo klientų asmens duomenis ir užtikrina jų privatumą. Imasi priemonių užkirsti kelią neteisėtai prieigai prie asmens duomenų, atskleidžia juos tik įstatymų numatytais atvejais.

TEO pripažįsta, kad verslo sėkmę lemia darbuotojai. TEO siekia būti patrauklus darbdavys, gebantis pritraukti, padedantis tobulėti bei išlaikanti kvalifikuotus ir motyvuotus žmones profesionalioje darbo aplinkoje.

TEO nepritaria vaikų, kalinių ar prievartinio darbo naudojimui.

Visi darbuotojai privalo užkirsti kelią neteisėtam konfidencialios bendrovės informacijos atskleidimui ar netinkamam naudojimui. Įmonė siekia atvirumo, skatina keistis žiniomis ir patirtimi neperžengiant konfidencialumo ribų.

TEO bendraudami renkasi savo pačių teikiamas paslaugas. Taip pat aktyviai siūlo naudotis šiomis paslaugomis savo klientus, kad padidintu darbo našumą ir sumažintu kelionių, lemiančių didesnį išmetamųjų CO2 dujų kiekį.

Kartu su partneriais ir klientais siekia mažinti išmetamų CO2 dujų kiekį ir taip kovoja su klimato pokyčiais.

TEO įsipareigoja mažinti skaitmeninę atskirtį tobulindama infrastruktūrą ir paslaugas visose savo rinkose. Įmonės paslaugos skatina augimą ir ekonominę plėtrą, kurdamos tiesiogines ar netiesiogines įsidarbinimo galimybes ir teikdamos finansinę naudą visuomenėms, kuriose vykdoma veikla. TEO tikslas – būti ilgalaikiu investuotoju ir atsakingu pilietinės bendruomenės nariu.

Įmonė imasi iniciatyvų, skatinančių skaitmeninį raštingumą, ir projektų, prisidedančių prie tvarios vietinių bendruomenių plėtros.

TEO yra„TeliaSonera AB“ įmonių grupės dalis, ji buvo privatizuota 1998 metais. Pagrindinė įmonės vizija – nustatyta į klientą į jo poreikius. Ji siekia, kad bendrovės klientams būtų paprasta ir patogu naudotis TEO paslaugomis. Misija taip pat gerinti teikiamas paslaugas klientams.

TEO socialinę atsakomybę vykdo per:

Įmonės socialinė atsakomybė TEO LT. (2015 m. Balandžio 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-socialine-atsakomybe-teo-lt.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 09:10