Įmonės ,,Sportas – sveikata” marketingo komplekso analizė


Marketingo analizė.

Įvadas. Situacijos analizė. Įmonės makro aplinkos analizė. Įmones mikro aplinkos analizė. Rinkos tyrimas. Vartotojai. Konkurentai. ‚,Sportas - sveikata“ įmonės pranašumai ir trūkumai. Įmonės marketingo komplekso elementų analizė. Prekių asortimento formavimas. Kainodaros politika. Prekių paskirstymo analizė. Rėmimo komplekso analizė. Įmonės marketingo programos tobulinimas. Vartotojų nuomonės tyrimas. Marketingo programos formavimas. Išvados. Naudota literatūra. Priedai.


,,Sportas – sveikata“ yra nedidelė įmonė, todėl ir jos veiklai labai svarbus yra geras savęs pateikimas ir vardo platinimas.

Tiriamasis objektas. Įmonė ,,Sportas – sveikata“

Darbo tikslas. Atlikti pasirinktos įmonės marketingo komplekso analizę ir suformuoti pasiūlymus komplekso tobulinimui.

monė ,, Sportas - sveikata“ – prekiauja sporto maisto papildais bei sudarytomis sporto ir mitybos programomis. Siūlomos prekės ir paslaugos pasižymi puikia kokybę. Įmonė aptarnauja privačius klientus (juridinius ir fizinius). Verslas įsteigtas 2011m. Panevėžio mieste. Paslaugas atlieka kvalifikuoti, bei turintys patirties darbuotojai. Parduodamos prekės atvežamos iš užsienio šalių (JAV, Vokietija).

Idėja - pardavinėti maisto papildus bei teikti sporto programas ir mitybos planus buvo pasirinkta todėl, kad joje turima daug teorinių ir praktinių žinių. Be to, rinkos tyrimo metu buvo pastebėta, kad ši paslauga yra itin populiari ir paklausi Lietuvoje. Įmonė ne tik pardavinėja maisto papildus, bet ir teikia paslaugas (sporto programų sudarymas, mitybos plano sudarymas), kurios prieinamos visiems Lietuvos gyventojams. Įmonė siūlo tik aukščiausios kokybės maisto papildus, bei paslaugas taip pritraukdama daugiau potencialių klientų. Pastaruoju metu Lietuvoje vis daugėja sveikos mitybos, bei aktyvaus gyvenimo būdo propoguotojų, tai padeda verslui uždirbti didesnį pelną, bei pritraukti daugiau potencialių klientų. Pagrindinė rinkos grupė į kuria sutelktas dėmėsys – tai jaunimas. Įmonė ypatinga savo profesionaliu darbu bei kvalifikuota patirtimi. Pastaraisiais metais itin sumažejo nelegalių papildų gabenimas į Lietuv. Su jų likučiais sparčiai kovojama, tai rodo kad ateityje šių paslaugų verslas turės dar didesnę paklausą.

Tikslas – išsilaikyti maisto papildų rinkoje, ir laipsniškai didinti parduodamos produkcijos apimtis.

Uždaviniai - atidžiai išanalizuoti maisto papildų rinką Lietuvoje, pritraukti potencialių klientų ir investuotojų, siūlyti rinkoje paklausias prekes, teikti tik aukščiausios kokybės prekes ir paslaugas už kiekvienam prieinamą kainą, uždirbti pelną, patenkinti klientu poreikius, užsitikrinti gerą vardą Lietuvos rinkoje.

Šiuo metu tokio tipo parduotuvių Panevėžyje yra trys: ,,Proteino Produkta”, ,,Maistas sportui” ir ,,SMC” (sportininkų mitybos centras). Šios įmonės - pagrindinės konkurentės.

Prekės ir paslaugos pardavinėjamos tiek per internetą, tiek tiesioginiu verbaliniu būdu. Klientai gali užduoti jiems rūpimus klausimus, susijusius su parduodamais produktais ir teikiamomis paslaugomis.

Vis daugiau Lietuvos piliečių pradeda sportuoti. Šiuo metu sportas yra ypač populiarus jaunimo tarpe. Atlikta apklausa parodė, kad sportuoja kas antras jaunuolis (duomenys iš ,,delfi.lt“), dauguma jų nori pasiekti geresnį rezultatą už kitus savo bendraamžius, patenkinti savo lūkesčius, sustiprinti savo fizines galimybes. Dauguma sportuojančių asmenų nenaudoja alkoholio, nikotino, kvaišalų ir taip susitaupo pinigų, kuriuos mielu noru išleidžia savo kūno puoselėjimui. Dauguma sportuojančio jaunimo moka didelius pinigus sporto klubam, kuriuose veltui vargina savo kūną, kol tai nuveda iki persitempimo bei depresijos. Svarbiausia sporte yra tinkamai maitintis, bei tinkamai treniruotis.

70% jaunųjų atletų nesugeba to padaryti del kompetencijos stokos. Pastaraisiais metais maisto papildų rinkoje produktų sunaudojamas procentas padidejo 9,4% daugiau lyginant su 2011 metais. Tai parodo kad „ekonominė krizė“ neturi didelio poveikio šių prekių paklausai.

Smarkiai populiarėjantis sveiko maisto, bei sveiko gyvenimo propagavimas yra sėkmės šaltinis besiplečiančiam verslui.

  • Marketingas Analizės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 14 puslapių (3196 žodžiai)
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 71 KB
  • Įmonės ,,Sportas – sveikata” marketingo komplekso analizė
    10 - 10 balsai (-ų)
Įmonės ,,Sportas – sveikata” marketingo komplekso analizė. (2016 m. Vasario 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-sportas-sveikata-marketingo-komplekso-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 23:59