Įmonės Sport&life verslo projektas


Verslo kursinis darbas.

Įvadas. Santrauka. Verslo aprašymas. Marketingo planas. Ekonominė aplinka. Darbo užmokestis. Infliacija. Defliacija. Politinė – teisinė aplinka. Socialinė aplinka. Gamtinė aplinka. Technologinė aplinka. Marketingo mikro aplinka. Įmonės vieta ir infrastruktūra. Įstatymai. Ssgg analizė. Produktas ir paslauga. Vartotojų aptarnavimas. Kainų politika ir pardavimų strategijos. Rėmimas ir marketingo biudžetas. Pardavimų prognozavimas. Gamybinis planavimas. Savikainos paskaičiavimas. Žaliavos ir medžiagos. Organizacinis planas. Nuosavybės forma. Duomenys apie partnerius ir partneriu atsiradimą. Organizacijos valdymo struktūra. Funkcijos/personalo. Darbo užmokestis. Finansinis planas. Išvados. Literatūra ir informaciniai šaltiniai. Pelno (nuostolio) prognozavimas (pesimistinė).


Įmonės vizija – patikimumas ir aukšta aptarnavimo kokybė, siekiant patenkinti mūsų klientus, atsižvelgiant į jų norus ir poreikius.

Įmonės misija – teikti itin kokybišką ir šviežią maistą, teikti paslaugas taip, kad klientai liktų patenkinti ir išeitų su šypsena.

Vartotojai - įmonės UAB ,,Sport&Life“ vartotojai – visi asmenys nepriklausomai nuo lyties, amžiaus, pajamų, išsilavinimo, užsiėmimo, gyvenamosios vietos ar būdo. Asmenys besidomintys sportu ir viskuo kas su juo susiję.

Taigi po atliktos konkurentų analizės galima pamatyti, kad konkurentai teikia tokias pat tik siauresnio asortimento paslaugas, todėl galima spręsti, jog įmonei „Sport&Life “ suteiktos ganėtinai palankios sąlygos įsitvirtinti rinkoje.

UAB „Avitelos prekyba“ - teiktų vaizdo, garso, buitinę ir kompiutetinę techniką.

AB „Premia KPC“ – teiktų šaldytus produktus tokius kaip:

Patalpų statybos metai – 1883 m., rekonstruotas – 1968 m.

Po atliktos SWOT analizės galima padaryti išvadas, kad Kauno centre palanki aplinka įmonės veiklai. Įmonė pakankamai konkurencinga ir galės išgyventi rinkoje, o rizikos kontroliuojamos, bei priimtos visos priemonės rizikų mažinimui.

Klientas vieno apsilankymo metu išleidęs daugiau kaip 50 eurų, gauna nuolaidų kortelę, kuri suteikia nuolaidą nuo išleistos sumos dydžio sekančių apsilankymų metu. Klientas išleidžiantis 100 eurų ir daugiau gauna 5% nuolaidą. 200 eurų ir daugiau gauna 7% nuolaidą ir t.t. Metų pabaigoje visos sukauptos nuolaidos sumažėja iki 5%.

• Klientų poreikių išsiaiškinimas bei optimaliausio pasiūlymo pateikimas;

Didelis dėmesys būtų skiriamas socialinio tinklo „Facebook“ reklamai, kuri nieko nekainuotų ir būtų populiari jaunimo tarpe. Esminis šios reklamos principas –paskyrą sekančių tikslinių vartotojų rato didinimas. Kuo daugiau vartotojų seks paskyrą, tuo didesnę naudą bus galima gauti pristatant naujus ar esamus pasiūlymus/paslaugas/produktus. Taip pat daug dėmesio būtų skiriama įmonės internetinio puslapio tobulinimui. Radijo reklamai skirtume 3.47 Eur. dienai nuo 19 - 24 val., pirmus tris mėnesius, kadangi esame orientuoti naujai įsteigtą įmonę išreklamuoti kuo daugiau kol ji dar niekam nebus nežinoma. Taip pat reklama „Kauno diena“ portale verslo skiltyje, kuri leis dar daugiau žmonių pamatyti straipsnį apie naujai „iškeptą“ įmonę.

Pesimistinio prognozavimo metais uždirbamas pelnas yra didesnis už vidutinių metų, bet mažesnis už optimistinių metų prognozavimą. Bet pelnas nuo įsteigimo įmonės kiekvienais metais didėjo, nuostolių UAB ,,Sport&Life“ įmonė neturėjo

Pagrindiniai patalpų privalumai vitrininiai langai ir įėjimas iš gatvės pusės. – ekonomiškas dujinis šildymas. Patalpos pritaikytos maitinimo įstaigai . Išplanavimas: Patalpas sudaro dvi didelės salės, kuriuose išdėstyti staliukai, bei įrengtas baras. Yra lankytojų sanitarinis. mazgas. Kita dalis patalpų yra personalo virtuvės zona, kur įrengtos ir kelios pagalbinės patalpos, personalo sanitarinis mazgas. Įėjimas į sporto barą yra iš Laisvės alėjos pusės, šalia Laisvės alėjos ir Mickevičiaus gatvės sankryžos. Patalpose grindys išklotos medinėmis grindimis, sienos dažytos, yra įrengtas apšvietimas, dekoro elementai, pakylos staliukams. Vos įėjus pro duris iškarto matoma didelė salė su stalais ir baru kairėje pusėje. Už baro yra durys į virtuvę. Ant sienų priešais auditoriją pakabinti 150 cm įstrižainės televizoriai, kurie transliuoja skirtingas sporto varžybas. Didelės salės gale klientai gali išsinuomoti kambarius privačiam rungtynių –stebėjimui. Prie kambarių yra tualetai už jų yra didelė erdvė bilijardui.

Visų įmonės patalpų bendras plotas 120 m2. Teko pakeisti kai kurią virtuvės ir baro įrangą, žinoma nusipirkti televizorių, ,žaidimų konsoles, iš esmės pakeisti baro interjerą.

0,85eurai užkandžio kaina, bet dar prisideda antkainis 30% tada užkandžio kaina bus 0,96eurai (+30%)

  • Verslas Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 39 puslapiai (5851 žodis)
  • Universitetas
  • Verslo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 632 KB
  • Įmonės Sport&life verslo projektas
    10 - 3 balsai (-ų)
Įmonės Sport&life verslo projektas. (2016 m. Vasario 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-sportlife-verslo-projektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 19:29