Įmonės strategija


Verslo strategija referatas. Įmonės strategija referatas. Imones verslo planas strategija referatas. Milka marketingo strategija. Imones strategijos analize kursinis. Rekomendacijos strategijos. Verslo strategijos refertai. Kraft foods kursinis. Ab kraftfoods kursinis. Milkos marketingo strategija.

Ekonomikos referatas. Rekomenduojamos strategijos įgyvendinimas Kraft foods įmonėje. Rekomendacijos įmonės strategijai. Stipriosios verslo savybės. Didesnės rinkos dalies užvaldymo strategija.


Kraft Foods Lietuva“ rekomenduojama strategija yra ST strategija, kuri įmonei leidžia išnaudoti visas savo stiprybes ir įveikti esamas grėsmes. Taip pat pagal šią strategija „Kraft Foods Lietuva“ įmonei, konkurentų naujų produktų pateikimas rinkai tikrai nėra didelė grėsmė, nes dažnai patys išleidžia naujus produktus taip pritraukdami vis daugiau vartotojų.

ST strategiją „Kraft Foods Lietuva“ gali įgyvendinti siekiant pasinaudoti visomis savo stiprybėmis: tai yra kvalifikuotas personalas, aukšta kokybė, taikomos nuolaidos, naujų produktų pateikimas. Visomis šiomis stiprybėmis įmonė gali įveikti grėsmes, kurios bando įmonę susilpninti.

Didžiausia stiprybė ir kurios dėka įmonė „Kraft Foods Lietuva“ gali pirmauti ir įveikti kitas įmones, tai būtų naujų produktų sukūrimas. Šiai dienai įmonė gali pasiūlyti daug naujų produktų kaip: traškučiai „Estrelle Double“: pomidorų ir sūrio skonio, „Milka“: šokoladukai, sausainiai, saldainiai.

  • Ekonomika Referatai
  • 2012 m.
  • 1 puslapis (498 žodžiai)
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 14 KB
  • Įmonės strategija
    9 - 3 balsai (-ų)
Įmonės strategija. (2012 m. Birželio 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-strategija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 02:33