Įmonės strategijos formavimas


Imones strategijos kurimas. Imones strategija. Strategija kursinis. Imones strateginiu tikslu formavimas. Marketingo strategijos formavimas magistras. Kaip kurti imones strategija. Įmonės strateginės alternatyvos. Strategijos formavimo tikslai. Įmonės strateginių tikslų formulavimas. Strategijos formavimo budai.

Vadybos referatas. Įvadas. Planavimas. Strategija. Strateginis planavimas. Strateginio planavimo modelis. Strategijos planavimo reikšmė. Strateginio planavimo esmė. Firmos vizija. Firmos misija. Firmos tikslai. Strateginės alternatyvos. Alternatyvų pirminis atrinkimas. Išvados. Literatūra.


Pasaulyje vyksta spartūs technologiniai pokyčiai, rinkos vis labiau įgyja pasaulinį mastą. Todėl vadovavimo įgūdžius būtina papildyti strateginio planavimo įgūdžiais. Kad organizacija pasiektų tikslą, jos vadovai apie galimybes ir besikeičiančių sąlygų poveikį turi mąstyti strategiškai. Norėdami žinoti, kada pradėti strateginiu pakeitimus, jie privalo atidžiai stebėti išorinę aplinką. Be to, savo verslą jie planavimas gali būti apibūdinamas tiesiog kaip mąstymo procesas, kuris skatina tikslingai kurti. Tai yra su strategija yra organizacijos vadybos planas, reikalingas pasirinktiems tikslams ir uždaviniams įgyvendinti. Jame pateikiamos priemo strateginis planavimas – tai problemos sprendimo procesas, siekiant pritaikyti organizaciją jos ateities aplinkai. Tai yra procesas, kuriam vykstant būtina numatyti įvykius ir spręsti, kas įmanoma ir būtina padaryti, kad organizacija pasinaudotų galimybėmis ir gautų naudos, ir apsisaugotų nuo visko, kas trukdo jos sėkmei ir gresia išlikimui.

Formaliai strateginio planavimo esmę išreiškia nuolatinis galimybių ir grėsmių, išorinių bei vidinių pranašumų ir trūkumų nustatymas, siekiant priimti kuo geresnius sprendimus galimybėms panaudoti ir išvengti grėsmių.

Strateginio planavimo proceso tikslas – nuolat nagrinėti organizacijos veiklą tiek dabarties, tiek ateities požiūriu ir numatyti strategines permainas, kad organizacija žengtų į įsivaizduojamą ateitį sėkmingai. Vadovybė turi pagrįsti verslo idėją ir sukurti organizacijos viziją. Tai susiję su organizacijos paskirties (misijos) ir tikslų formulavimu.

Organizacijos paskirtis (misija) turi būti atspindėta (parodyta) ilgalaikiuose ir trumpalaikiuose tivadovybė privalo vertinti strategijos vykdymą ir daryti organizacijos paskirties, tikslų, strategijos arba jų įgyvendinimo organizacijos strategiją struktūriškai ir logiškai sudaro strateginių sprendimų visuma. Kiekvienas strateginis sprendimas yra susijęs su trimis aspektais: turiniu, procesu ir kontekstu. Turinys – tai organizacijos veiklos sfera, susijusi su strateginiu sprendimu. Procesas – tai veiksmų, susijusių su strateginiu sprendimu, susiejimas keičiamas organizacijos išorinei aplinkai. Kontekstas – tai aplinka, kurioje yra rengiamas ir įgyvendinamas strateg sprendimo pasirinkimą gali lemti organizacijos išorinės galimybės (grėsmės) arba/ir organizacijos vidinės silpnybės (stiprybės), kurios išryškėja strateginės analizės rezultate. Rengiant sprendimą buvo įvertinti kai kurie svarbiausieji sėkmės veiksniai.

  • Vadyba Referatai
  • 2010 m.
  • 20 puslapių (4686 žodžiai)
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 35 KB
  • Įmonės strategijos formavimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Įmonės strategijos formavimas. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-strategijos-formavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 08:55