Įmonės strategijos parinkimas


Ekonomikos savarankiškas darbas. Praktinis darbas nr strategijos parinkimas. Darbo tikslas –. Savikontrolės klausimai. Praktinės užduotys. Aplinkos stabilumo lygis. Konkurencinis pranašumo lygis. Įmonės potencialo lygis. Įmonės finansinio pajėgumo lygis. Tai agresyvi strategija. Konkuruojanti strategija. Konservatyvi strategija. Gynybinė strategija. Išlaikyta 10 puikiai Puikios , išskirtinės žinios ir gebėjimai. Labai gerai Tvirtos , geros žinios ir gebėjimai. Gerai Geresnės nei vidutinės žinios ir gebėjimai. Vidutiniškai Vidutinės žinios ir gebėjimai , yra neesminių klaidų. Patenkinamai Žinios ir gebėjimai įgūdžiai žemesni nei vidutiniai , yra klaidų. Silpnai Žinios ir gebėjimai įgūdžiai tenkina minimalius reikalavimus. Neišlaikyta Nepatenkinamai Netenkinami minimalūs reikalavimai. Internetiniai šaltiniai.


Nustatykite, kaip makroaplinka veiks jūsų pasirinktą verslą. Analizė atliekama PEST metodu atliekama įvertinant politinės-teisinės, ekonominės, socialinės-kultūrinės ir technologinės aplinkos poveikį verslui. PEST analizės technika nėra aprašyta išbaigtų taisyklių rinkiniu, tai apribojama dažniausiai kontroliniu sąrašu temų, analizuojamu kiekvienu makroaplinkos aspektu. Konkretus temų pasirinkimas priklauso nuo įmonės verslo specifikos, yra tik išskirtos rekomenduojamos pagrindinės PEST analizės sritys. Vertinimo veiksniai parenkami iš kiekvienos makroaplinkos pagal verslo rūšį:

Mikroekonomikos vertinimo veiksniams parinkti geriausiai tinka M. Porterio 5 jėgų modelis:

Konkurencinis pranašumo lygis = (3*1+5*2+4*3+4*1+5*2)/14=2,78

Įvertinimui atlikti parenkami tokie veiksniai:

Pasirinkti siūloma tokią rinkodaros strategiją, kuri rodo didžiausias galimybes pasiekti numatytą tikslą, 2.1 paveiksle tai atitinka didžiausią brūkšniuotą trikampį. Vyraujančią padėtį užimanti įmonė gali pati laisvai priimti strateginius sprendimus ir „diriguoti“ konkurentų veiklai. Konkurentai priversti prisitaikyti arba imtis kontraveiksmų. Tai agresyvi strategija.

Konservatyvi strategija – tai stabilią finansinę padėtį turinčios įmonės, sėkmingai dirbančios daugelį metų pastoviais darbo ir įmonės valdymo metodais.

Gynybinė strategija – tai silpną padėtį rinkoje turinčios įmonės, kurios turėtų imtis ryžtingesnių veiksmų, norėdamos išgyventi.

Įmonės strategijos parinkimas. (2015 m. Kovo 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-strategijos-parinkimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 03:25