Įmonės strateginis planas (2)


Vadybos kursinis darbas. Įmonių politikos ir strateginio planavimo darbas. Įmonės rekvizitai. Santrauka. Verslo aprašymas. Įmonės vizija, misija ir tikslai. Įmonės strategija ir politika. Korporacinė ( bendroji ) strategija. Verslo ( konkurencinė ) strategija. Taktinis media planavimas. Strateginio plano efektyvumo politika. Požiūris į riziką. Organizacinė struktūra ir personalas. Organizacinė struktūra ir valdymo hierarchija. Personalo atranka ir atsakomybės ribos. Darbo apmokėjimas ir skatinimas. Produktas. Produkto aprašymas. Produkto tobulinimo tyrimai. Gamybos planas. Gamybos aprašymas. Tiekimų ir logistikos planas. Vieta ir patalpos. Įrengimai. Marketingo ir pardavimo planas. Marketingo planas. UAB “Media trikampis” tikslinė rinka. Produkto įvaizdis. Kainų politika. Produkto asortimento politika. Pardavimo planas. Įmonės padėtis rinkoje. Rinkos apžvalga. Klientai. Konkurentai. Swot analizė. Pest analizė. Santykiai su subkontraktiniais partneriais. Finansinis planas. Finansinių rodiklių skaičiavimo prielaidos.


Darbuotojų algos kis pagal numatytą būdą, kuris aprašomas 5.3 skyriuje. Telefonų paslaugos ir komunalinės paslaugos priklausys nuo atliekamų per mėnesį projektų. Nenumatytos išlaidos bus nepriklausomos, nes neatliekant projektų administracinės išlaidos būtų minimalios, o reklamos išlaidos – maksimalios. Visose prielaidose bus laikomasi, kad apklaustieji užsakovai, per pirmus 3 mėnesius padarys minimalų užsakymų kiekį, po pirmųjų veiklos metų UAB “Media trikampis” produktų rinka bus praplečiama pradedant veiklą žiniasklaidos ir švietimo srityse.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2013 m.
  • 37 puslapiai (6686 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 257 KB
  • Įmonės strateginis planas (2)
    10 - 3 balsai (-ų)
Įmonės strateginis planas (2). (2013 m. Spalio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-strateginis-planas-2.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 22:27