Įmonės swot analizė ir vartotojų segmentavimas


Vadybos referatas. Įvadas. Uab „Armitana“ pristatymas. Uab “Armitana” istorija. Uab “Armitana” plėtra. Swot analizė. Uab „ARMITANA“ rinkodaros aplinkos tyrimas. Uab „Armitana“ swot analizė. Uab ,,ARMITANA“ prekės ir vartotojai. Išvados.


Nuo senų senovės žmonės stengėsi parduoti prekes ir gauti už jas tai pinigus, tai maistą arba kitus jiems reikalingus dalykus. Jie darė tai kaip kas mokėjo. Tačiau ir prekių skaičus buvo ribotas. Žmonėms pastoviai truko prekių. Pirkėjai buvo pasirengę pirkti viską už bet kokias kainas. Laikas pasikeitė. Dabartiniu metu mes turime prekių perteklių. Tačiau kiekviena įmonė vis tiek bando parduoti savo prekes, nes visi nori turėti pelną, pragyvenimo šaltinį ir kitas gerybes. Šiandien atėję į parduotuvę mes randame visko, tačiau skirtingom kainom, skirtingos kokybės, bei skirtingų rūšių, stilių ir t.t. Atrodo, žmogus pats gerai turėtų žinoti ko jam reikia, tačiau ar nepasimeta jis pamatęs tokią įvairovę? Aišku pasimeta. Jis pradeda abejoti. Juk, vis dėlto, nesvarbu kokios spalvos yra prekė, svarbu kad ji gerai atliktų savo funkciją. O jeigu nesvarbu kokios ji spalvos, tai kaip žmogui pasirinkti būtent jam tinkamą? Tam, kad žmogus iš karto žinotų kam skirta ši prekė, kokie yra jos privalumai, kiek ji kainuoja ir kur ją galima rasti ir taikomas marketingas. Mūsų laikais žmogų sunku nustebinti. Dabar svarbu pritraukti jo dėmesį, o tam, jam reikia suteikti pakankamai informacijos apie prekę. Taip pat svarbu sužinoti to žmogaus poreikius. Šis abipusis ryšis ir padeda išspręsti prekių pardavimo problemą.

Tyrimo objektas – UAB „ARMITANA“ SWOT analizė ir įmonės gaminių vartotojų segmentavimas.

Referato tikslas – atlikti UAB „ARMITANA“ SWOT analizę ir išanalizuoti įmonės gaminių vartotojus.

Referato uždaviniai:

•pristatyti UAB „ARMITANA“;

•paruošti įmonės SWOT analizę;

•išanalizuoti įmonės SWOT analizę;

•atlikti įmonės gaminių vartotojų segmentavimą.

Tyrimo metodai – rašant šį darbą remsiuosi literatūros šaltiniais rinkodaros tema, taip pat UAB „ARMITANA“ duomenimis.

  • Vadyba Referatai
  • 2015 m.
  • 13 puslapių (2292 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 110 KB
  • Įmonės swot analizė ir vartotojų segmentavimas
    10 - 7 balsai (-ų)
Įmonės swot analizė ir vartotojų segmentavimas. (2015 m. Kovo 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-swot-analize-ir-vartotoju-segmentavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 06:01