įmonės tarptautinių reisų klientų aptarnavimo ypatumai Ecolines


Logistikos kursinis darbas. Įvadas. Teorinė dalis. Tarptautinio susisiekimo organizavimas, reguliavimas ir reglamentavimas. Darbo organizavimas. Eismo organizavimas. Autobusų stočių veikla. Reguliavimas ir reglamentavimas. Klientų aptarnavimo svarba ir ypatumai. Puikus klientų aptarnavimas. Keleivių vežimas. Projektinė dalis. Apie bendrovę. Ecolines autobusai ir jų teikiamas servisas. Keleivio ir vežėjo teisės ir pareigos kelionės metu keliaujant ECOLINES autobusais. ECOLINES teikiamos nuolaidos ir Bonus taškai. Ecolines ekonominių rodiklių analizė. Įmonės valdymo struktūros analizė. Rab "Norma-a" keleivių sratų logistinės veiklos analizės tyrimas. Rab "Norma-a" keleivių sratų logistinės veiklos analizės tyrimo rezultatai. Siūlymai identifikuotos problemos sprendimui ir jų pagrindimas. Ekonominių rodiklių analizė ir įmonės valdymo struktūros analizė. Analizių apibendrinimas bei problemų sprendimai. Išvados ir rekomedacijos. Literatūra. Priedai.


Visi tolimojo ir tarptautinio susisiekimo maršrutai pradedami autobusų stotyse. Tarptautinių maršrutų ypatumas yra tai, kad ir visi tarpiniai sustojimai yra tik autobusų stotyse. Visi dirbantys tolimajame ir tarptautiniame susisiekime vežėjai turi dirbti vienodose sąlygose, nepriklausomai nuo įmonės priklausomybės ir statuso.

Kuriant ar tobulinant maršrutinį tinklą ir eismo tvarkaraščius, būtina laikytis „dirbančio vežėjo nežlugdymo" principo.

Tolimojo susisiekimo maršrutams aptarnauti vežėjai turi būti parenkami konkurso būdu.

Vežėjui pačiam pasiūlius pradėti naują tolimojo susisiekimo maršrutą, teisė aptarnauti jam ši maršrutą gali būti suteikta ne konkurso tvarka.

Tarp vežėjo, laimėjusio konkursą maršrutui aptarnauti ir užsakovo - turi būti pasirašyta sutartis.

Vežėjo uždirbtos lėšos už keleivių vežimą ir kompensacijos už keleiviams teikiamas lengvatas turi užtikrinti normalų vežėjų egzistavimą ir savalaikį transporto priemonių atnaujinimą. Tačiau kol egzistuoja nelegalūs vežėjai, legaliai dirbantys vežėjai negalės nustatyti normaliu keleivių vežimo tarifų. Todėl būtina sukurti veiksminga ir efektyvią kontrolės sistemą.

Leidimus vežti keleivius tolimojo ir tarptautinio susisiekimo maršrutais išduoda Susisiekimo ministerijos įgaliotas transporto agentas - Valstybinė kelių transporto inspekcija prie Susisiekimo ministerijos.

Leidimų išdavimo, laikino jų sustabdymo ir anuliavimo sąlygas nustato Susisiekimo ministerija.

Vežėjo santykiai su leidimus išduodančia kompetentinga įstaiga nustatomi visuomenės aptarnavimo sutartimi.

Pasibaigus leidimo galiojimo terminui, jis gali būti pratęsiamas, jei vežėjas nepažeidė leidimų išdavimo taisyklių reikalavimų, visuomenės aptarnavimo sutarties sąlygų bei kitų galiojančių teisės aktų reikalavimų.

Nereguliarių vežimų bei specialių reisų metu be stoties savininko leidimo transporto priemonėms draudžiama atvykti i autobusų stotis ir naudotis jų paslaugomis.

Vežėjas šalia visuomenės aptarnavimo įsipareigojimu gali teikti ir kitas vežimo paslaugas ar užsiimti kita ūkine veikla. Šiuo atveju visuomenės aptarnavimo įsipareigojimų apskaita turi būti vedama atskirai nuo kitų vežimų ar kitos ūkinės veiklos apskaitos. Kad tai įgyvendinti, būtina įstatymiškai įtvirtinti šias nuostatas:

Jei šalia visuomenės aptarnavimo įsipareigojimu vežėjas teikia ir kitas vežimo paslaugas ar užsiima kita ūkine veikla, tai visuomenės aptarnavimo įsipareigojimų apskaita turi būti vedama atskirai nuo kitų vežimų ar kitos ūkinės veiklos apskaitos, laikantis tokiu reikalavimų:

apskaita turi būti vedama pagal veiklos rūšis, įskaitant veiklą, numatytą visuomenės aptarnavimo sutartyje;

visuomenės aptarnavimo įsipareigojimų teikimo kaštai turi būti dengiami pajamomis už parduotus bilietus bei vežėjo finansavimu.

Viešojo transporto išlaidų apskaitos negalima įtraukti to paties vežėjo patirtų išlaidų ne dėl viešojo transporto veiklos.

Visiems legaliems vežėjams, sudariusiems sutartis su autobusų stotimi, turi būti sudarytos sąlygos naudotis jos paslaugomis.

Autobusų stočių bilietų pardavimo kasos ir dispečerinės turi būti sujungtos į bendrą pardavimo ir informacinę sistemą.

Valstybinė kelių transporto inspekcija užtikrina tarp vežėjų sąžiningą ir nediskriminuojantį vežimo paslaugų teikimą.

Kelių transporto santykius reguliuoja Kelių transporto kodeksas, Lietuvos Respublikos įstatymai, šiuos įstatymus įgyvendinantys teisės aktai, tarptautinės sutartys.

Tai keleivių pervežimai i kitus miestus,šalis. Labai daug keleivių, kaip ir seniau , renkasi keliauti autobusais, nes kainos tikrai prieinamos,o modernizuoti autobusai yra patogus,komfortiški .

Algirdas Jurkauskas (2006, p.85) teigia, kad keleivių vežimų augimas yra svarbus šalies ekonominio ir kultūrinio vystimosi rodiklis. Keleivių vežimų plėtra skatina gamybinių jėgų augimą. Norint užtikrinti pastovų, saugų ir komfortišką keleivių vežimą, reikalingas ir pastovi autobusų priežiūra, remontas bei aprūpinimas reikalingomis priemonėmis. Prieš kiekvieną kelionę autobusai privalo būti apžiūrėti, techniškai patikrinti,kad nekiltų problemų kelyje.

Tapo rinkos lyderiu todėl, kad pažįsta kelius, kuriais važiuoja, o taip pat žino, ko tikisi keleiviai. Geriausiai bendrovę apibūdina žemiau nurodytos vertybės.

  • Logistika Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 40 puslapių (6361 žodis)
  • Kolegija
  • Logistikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 268 KB
  • įmonės tarptautinių reisų klientų aptarnavimo ypatumai Ecolines
    10 - 7 balsai (-ų)
įmonės tarptautinių reisų klientų aptarnavimo ypatumai Ecolines. (2016 m. Sausio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-tarptautiniu-reisu-klientu-aptarnavimo-ypatumai-ecolines.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 20:00