Įmonės Tele 2 veiklos analizė


Vadybos referatas.

Įvadas. Apie organizaciją. Bendroji ir specialioji aplinka. Bendroji pest aplinka. Bendroji „Tele2”aplinka. Ssgg analizė. Teorinė dalis. Praktinė dalis. Išvados. Literatūros sąrašas.


metais gruodžio 23 d. investicinio banko „GILD Bankers“ sudarytame vertingiausių

Lietuvos bendrovių sąraše UAB „Tele2“ pripažinta vertingiausia šalies mobiliojo ryšio bendrove.

Bendrąją organizacijos aplinką sudaro keturių komponentų rinkinys: politinis, ekonominis, socialinis ir technologinis. Literatūroje ir praktikoje įsitvirtino atitinkama santrumpa PEST (angliškų žodžių pirmosios raidės).

Politinė aplinka. Nors daugeliui organizacijų politinė valstybės ir užsienio situacija mažai rūpi, tačiau ji netiesiogiai per kitus veiksnius veikia kiekvieną organizaciją. Ryškiausi, esminę įtaką turintys veiksniai yra šie: vidaus ekonominė, socialinė ir užsienio politika.

Technologinė aplinka. Technologijos sąvoka naudojama išplėstu turiniu, įskaitant procesus, metodus ir technikos priemones, reikalingus tam tikrai veiklai atlikti. Šio komponento charakteristikos: didėjanti įtaka organizacijos veiklos efektyvumui ir greitėjantys technologijų pokyčiai. Technologinės aplinkos veiksnių pokyčių numatymas yra aktualus organizacijoms, nes naudojamos technologijos per įrangą, operacijų vykdymą ir valdymą turi įtakos gaminamiems produktams, teikiamoms paslaugoms, jų kokybei ir bendram organizacijos veiklos efektyvumui.

Nagrinėjamos organizacijos „Tele2“ aplinka ir jos veiksniai pagal PEST modelį:

bei laikosi atitinkamų tarptautinių sutarčių bei nacionalinių teisės aktų reikalavimų.

Ekonominė aplinka. Marketingo sprendimai labai priklauso nuo šios aplinkos. Dabartiniai duomenys rodo, jog Lietuvos BVP, kuris nusako rinkos padėtį Lietuvoje, auga. 2010 m. Rugsėjo 1 d. „Tele2“ prisiėmė dalį padidėjusio pridėtinės vertės mokesčio (PVM). Šiam mokesčiui pakilus nuo 2009 m. sausio 1 d., „Tele2“ proporcingai sumažino bazines paslaugų kainas be PVM. Į ekonominę aplinką įeina veiksnys - pirkėjų pajamos, kuris parodo, kiek klientas yra pasiruošęs skirti pinigų mobiliojo ryšio paslaugoms. Padidėjus gyventojų pajamoms, atsiranda galimybė įmonei rinkoje išsilaikyti ir su didesnėmis kainomis, tačiau tai organizacijai nesudaro didelių prielaidų kelti kainų lygį. Pagal dabartinius gyventojų pajamų rezultatus galima daryti išvadą, jog klientas yra suinteresuotas domėtis mažesnę kainą turinčiomis mobiliojo ryšio paslaugomis.

Socialinė aplinka. Įmonė turi atkreipti dėmesį į socialinę aplinką. „Tele2“ vartotojų vertybės, gyvenimo būdas nuolatos keičiasi. Pagal Lietuvos išsilavinimo lygį galima spręsti, kad įmonė privalo teikti geresnę ryšio kokybę, daugiau paslaugų. Svarbų vaidmenį atlieka vartotojų amžius. Skirtingas vartotojų amžius - skirtingi poreikiai, todėl įmonė, atsižvelgdama į tai, teikia įvairius planus, prekiauja įvairaus modelio mobiliaisiais telefonais (tiek išmaniaisiais, tiek paprastais).

  • Vadyba Referatai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Mantas
  • 13 puslapių (1832 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 93 KB
  • Įmonės Tele 2 veiklos analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Įmonės Tele 2 veiklos analizė . (2017 m. Birželio 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-tele-2-veiklos-analize.html Peržiūrėta 2017 m. Rugsėjo 19 d. 20:21